Adapter inruilactie Apple discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of dit ook geldig is voor de 8 pins naar 30 pins adapter? Heb een originele die het niet meer doe aangezien ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Adapter inruilactie Apple
Weet iemand of dit ook geldig is voor de 8 pins naar 30 pins adapter?
Heb een originele die het niet meer doe aangezien ik deze gebruik in de auto... Ik heb een Dock met aux en voeding ( 30pins) en gebruik de adapter om me iphone 5 op te laden en te gebruiken voor muziek. Maar aangezien het blokje vrij groot is staat hij niet meer stabiel in de Dock waardoor deze kapot is gegaan. Een nieuwe kost 30 euro.. Weet iemand of je dit kan ruilen bij de omruil actie? Ben nog geen Dock tegengekomen voor een iphone 5 , anders had ik deze allang aangeschaft. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De omruilactie betreft namaak laders. Adapters zullen wel niet omgeruild worden omdat het geen laders zijn.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
https://www.apple.com/support/usbada...countries.html Nee, dus.
|
|||
|
|||
Thnx voor de snelle reply, dat word een nieuwe halen..
Aanstaande donderdag heb ik een afspraak bij de Genius Bar en geef ik hem toch aan hun als feedback en neem ik meteen een nieuwe mee Thnx anyway dudes! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple digital av adapter doet raar | iPetert | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 30-04-11 10:05 |
iPad2 < Apple Digital AV Adapter > TV | harriepopov | iPad algemeen | 3 | 31-03-11 22:49 |
|
|