iphone 4 geen service en iphone 5 aan/uit knop defect + homeknop discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Problemen problemen De iphone 4 heeft geen service geen wifi en geen bluetooth nu zie ik dat het blauwe component weg is kan ik dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 geen service en iphone 5 aan/uit knop defect + homeknop
Problemen problemen
De iphone 4 heeft geen service geen Wi-Fi en geen bluetooth nu zie ik dat het blauwe component weg is kan ik dit weglaten en gewoon een brug maken of gaat dit niet werken? De iphone 5 is van een maat van mij deze zijn scherm was gebarsten hij heeft er een nieuw opgezet en alles werkt behalve aan/uit knop en homebutton . Nu is onder de simkaarthouder 3 van die zwarte blokjes weg wss is dat het probleem . hoe lossen we dit op of is dit niet op te lossen mss ook een brugje leggen ofzo. Natuurlijk is zijn garantie vervallen nu :S |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat hangt er van af welke component het is. Een SMD condensator bijvoorbeeld kan je niet zo maar vervangen door een bruggetje. Een SMD weerstand eventueel wel.
|
|
|||
|
|||
hierbij een foto zal wat meer duidelijkheid geven.
de bovenste mist de onderdelen Laatst gewijzigd door skinnyleffe; 25-08-13 om 14:35. |
|
|||
|
|||
Ik zie geen foto.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5, volume en aan/uit knop defect?? | Appel5 | iPhone algemeen | 1 | 09-11-12 09:50 |
Aan/uit knop reeds defect | D.S. | iPhone algemeen | 4 | 01-10-12 10:30 |
Iphone 3g homeknop defect...denk ik | Manushranz | iPhone algemeen | 1 | 11-07-12 09:57 |
Simkaart service valt weg na het gebruik aan en uit knop | Stijnvdp | iPhone algemeen | 1 | 09-01-12 18:07 |
Homeknop iphone defect | iMees | iPhone algemeen | 5 | 21-12-11 17:11 |
|
|