Een iphone 4 onderdeel discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) HALLO LEDEN ik heb een onderdeel voor mijn Iphone 4. het een zoghete Power bracket. mijn vraag is nu, waar zorgt/doet deze onderdeel?? geeft het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een iphone 4 onderdeel
HALLO LEDEN
ik heb een onderdeel voor mijn Iphone 4. het een zoghete Power bracket. mijn vraag is nu, waar zorgt/doet deze onderdeel?? geeft het stroom aan t moederbord? 1_65_7.jpg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo.
Nee deze geeft geen stroom aan het moederbord. De power bracket is een voorziening van de Powerknop. Het zit precies onder je powerknop (bovenkant iPhone) en zorgt er voor dat als jij de powerknop indrukt deze wordt geregistreerd en uit /of aan gaat. Zie deze foto, dan wordt het mss wat duidelijker. mvg, Laatst gewijzigd door WDS001; 01-10-13 om 19:57. Reden: foto toegevoegd en reclame weggehaald |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Los onderdeel in iPhone 5 | Only Lyon | iPhone algemeen | 9 | 11-11-12 20:54 |
Onderdeel foto iphone 5 | Bigbrothers2000 | iPhone algemeen | 0 | 09-09-12 21:21 |
Gaat een onderdeel van crytek voor de iPad ontwikkellen? | johanneslol | Chat en geruchten | 0 | 09-05-11 21:24 |
Onderdeel Iphone 2G | black_tear | Archief | 4 | 27-03-10 20:23 |
loszittende onderdeel in iphone?? | optimusprime | iPhone algemeen | 7 | 17-10-09 19:01 |
|
|