//

Iphone 4s onderdekkend buitenkant vervangen

Iphone 4s onderdekkend buitenkant vervangen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Vandaag een tweedehands iphone 4s aangeschaft met wat krasjes rondom. Nu wil ik graag de gehele buitenkant vervangen. Dus buttons, voorkant en achterkant. Heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-09-13, 22:00
xziller xziller is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 63
Standaard Iphone 4s gehele buitenkant vervangen

Hoi
Vandaag een tweedehands iphone 4s aangeschaft met wat krasjes rondom.

Nu wil ik graag de gehele buitenkant vervangen. Dus buttons, voorkant en achterkant. Heeft iemand daar ervaring mee. Ik zie een hoop tutorials en ben zelf wel handig vandaar dat ik het zelf wil proberen.

Overigens de zilvere rand is bijna onmogelijk om te vervangen begrijp ik omdat dit het frame is. Iemand dit toevallig wel gedaan al?

Laatst gewijzigd door xziller; 11-09-13 om 22:24.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-10-13, 16:17
Nilli Nilli is offline
• iOS 6.1.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Locatie: moeder aarde
Berichten: 3
Standaard

Je kan zoals je zelf zegt inderdaad de gehele buitenkant vervangen. Het makkelijkste in om de achterkant te vervangen. Dit kost je ongeveer 3 min, wel heb je natuurlijk de benodigde artikelen nodig zoals een nieuwe achterkant en een kleine schroevendraaier ( kruiskop of pentalobe) kijk hier maar even naar een Nederlandse handleiding. (link: http://www.iphone-onderdelen-reparatie.nl/installatie-instructies/het-vervangen-van-de-batterij-van-een-iphone-4-en-4s/ )
* Alleen stap 1*

Het vervangen van het scherm wordt al een stuk lastiger. Hiervoor zal je bijna de hele iPhone uit elkaar moeten halen. Het is prima te doen als je enige ervaring hier mee hebt. Als je eenmaal het scherm er af hebt is het ook niet erg moeilijk om de home button te vervangen. Vaak kun je alleen het knopje er af halen en een nieuwe (gewenste kleur) er op "plakken". Is de home button echter stuk of reageert slecht dan raad ik aan om ook de flex kabel van de homebutton te verwijderen.

Het frame is uiteraard ook te vervangen. zie hier engels filmpje. Als je dit doet ben je wel even bezig maar nogmaals het is te doen. Ik zou echter alleen de achterkant en scherm vervangen. Scheelt je een hoop werkt als leek! Succes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G LCD vervangen gertjanb iPhone algemeen 2 22-10-13 19:59
Vervangen achterkant iPhone 3G iWilco Koopinformatie Nederland 19 08-02-11 17:33
Iphone 3G batterij vervangen bluecola iPhone algemeen 5 30-12-10 21:50
Iphone Cases buitenkant Kettingzaag iPhone accessoires en onderdelen 5 18-01-09 21:18
Hoe herken ik een 1.1.2. aan de buitenkant? crzm Archief 3 26-11-07 15:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:02.