//

Opzoek naar iPhone 5S dock met: Airplay, Klok en Wekker

Opzoek naar iPhone 5S dock met: Airplay, Klok en Wekker discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Met de komst van de nieuwe iPhone 5S wil ik ook graag een nieuwe dock aanschaffen. Momenteel heb ik een iPhone 4 met de Logitech ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-13, 22:34
Bento Bento is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 79
Question Opzoek naar iPhone 5S dock met: Airplay, Klok en Wekker

Met de komst van de nieuwe iPhone 5S wil ik ook graag een nieuwe dock aanschaffen. Momenteel heb ik een iPhone 4 met de Logitech Pure-Fi Express.

De Logitech is een simpel ding met niet geweldig geluid maar ik gebruik 'm momenteel alleen als wekker dus dat maakt niet uit. Het mooie van dit apparaat is dat er een verlichte klok op zit en zodra de gedockte iPhone geluid afspeelt het apparaat aan gaat. Ook als de iPhone standby gaat na een tijdje. Erg handig voor een wekker dus!

Nu zoek ik voor de iPhone 5S een dock met de volgende eigenschappen:
  • Lightning Connector
  • Airplay
  • Verlichte klok
  • Auto aan als iPhone wekker gaat

Dit heb ik zelf nog niet kunnen vinden. Iemand die zoiets kent?

Dank!,

Bento
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
klok en datum scherm passen zich niet aan naar klok statusbalk anneke220185 Jailbreak apps en thema's 0 09-10-12 21:44
iPhone wekker dock poffin iPhone algemeen 0 08-11-11 19:41
Iphone audio/wekker/dock polmke iPhone accessoires en onderdelen 20 05-04-10 21:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:49.