klok en datum scherm passen zich niet aan naar klok statusbalk discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het thema dBar white via cydia gedowload en heb het probleem dat mijn tijd, graden en datum op de achtergrond zich niet aanpassen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
klok en datum scherm passen zich niet aan naar klok statusbalk
Ik heb het thema dBar white via cydia gedowload en heb het probleem dat mijn tijd, graden en datum op de achtergrond zich niet aanpassen. Het blijven altijd dezelfde waarden als op het moment dat ik het thema geinstaleerd heb. Via ifile zie ik in het thema enkel een htlm tekst die hier iets mee te maken heeft maar ik ken er niet genoeg van om zelf te weten wat ik zou moeten aanpassen, verder zit er niets in het thema dat iets ermee te maken heeft. Via deze url: dBar White HD - iPhone theme for free download kan je het downloaden, mss gemakkelijker om te verstaan wat ik bedoel. Kan er mij iemand helpen aub.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Datum in Statusbalk | scoop1 | iPhone algemeen | 1 | 30-11-11 15:17 |
datum Ipad in het chinees! Weet iemand hoe je dit aan kunt passen? | vicenzo | iPad algemeen | 1 | 26-11-11 16:28 |
scherm dimming aan te passen? | jiggy1965 | iPhone algemeen | 1 | 12-07-11 11:58 |
Kan datum en tijd niet aanpassen op fw1.0.1. | eric.soul | iPhone algemeen | 16 | 24-12-07 00:06 |
|
|