datum Ipad in het chinees! Weet iemand hoe je dit aan kunt passen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn schoonmoeder heeft een Ipad 2 uit Hongkong meegenomen maar nu is de kalender/agenda nog in het Chinees. Heeft iemand enig idee hoe en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
datum Ipad in het chinees! Weet iemand hoe je dit aan kunt passen?
Hallo,
Mijn schoonmoeder heeft een Ipad 2 uit Hongkong meegenomen maar nu is de kalender/agenda nog in het Chinees. Heeft iemand enig idee hoe en waar je dit aan kan passen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op mijn iPhone kan ik onder Algemeen -> Internationaal kiezen welke kalender ik wil.
Als je die op Gregoriaans zet moet alles weer goed zijn. Ik weet niet zeker of het op een iPad ook zo werkt, maar ik neem aan van wel. |
Labels |
agenda, ipad, kalender |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Weet iemand hoe ik aan een Duits Simkaart kan komen voor mijn Duitse Iphone? | Iphonegebruiker554 | Unlock | 9 | 04-03-11 20:27 |
Lockscreen?? Weet iemand dit? | robinv71 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 04-11-10 01:23 |
Alle iDevices: Weet iemand waar je .deb bestanden voor ios 4 kunt downloaden | samtulp6 | Jailbreak | 0 | 12-09-10 15:56 |
Weet iemand hoe dit liedje heet? | dorus | Chat en geruchten | 17 | 08-11-08 12:20 |
|
|