Weet iemand hoe dit liedje heet? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of dit deel van het forum ook bedoeld is voor liedjes requests maar aangezien hier best wel wat mensen heel wat muziek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe dit liedje heet?
Ik weet niet of dit deel van het forum ook bedoeld is voor liedjes requests maar aangezien hier best wel wat mensen heel wat muziek kennen vroeg ik me af of iemand weet hoe dit liedje heet:
YouTube - Dance Parade 2008 Rotterdam Hollywood Music Hall ik heb zelf al uren gezocht via google maar kon er niks van vinden ondanks dat het best bekend is volgensmij. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
edit:
vergiste me, ik weet em wel, ff zoeken in mijn collectie er is hiernaar ook een v2 gemaakt die nagenoeg het zelfde was, ligt echt op het puntje van mijn "toetsenbord" Laatst gewijzigd door cypher21; 05-09-08 om 23:35. |
|
|||
|
|||
stuur ze allebei maar hoor als je ze kan vinden
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Héél erg bedankt!
|
|
||||
|
||||
ik zit mijn mp3 collectie door te spitten, maar heb em kennelijk niet meer op de pc staan, wel ergens op een van de ... cd's maar om die door te spitten word dikke ellende.
Je hebt iig de titel, dus nu ff goed zoeken |
|
||||
|
||||
btw, verplaatst naar chat
|
|
|||
|
|||
Met "sturen" bedoelde ik eigenlijk een youtube link of de naam van beide liedjes. Ik heb een youtube downloader en goede converters dus mp3'tje maken moet wel lukken.
|
|
||||
|
||||
Je kan ook Midomi gebruike op je iPhone
|
|
||||
|
||||
er gaat natuurlijk niets boven een mp3tje van een originele cd, zeker niet met dance/trance/rock e.d. waar bas en hoge tonen in zitten
|
|
|||
|
|||
SHAZAM!
|
|
||||
|
||||
nope, Dit is een opname en niet de originele uitvoering, shazam zal deze nooit vinden (ook al geprobeerd trouwens, en werkt idd niet)
|
|
|||
|
|||
Hebben we hier ergens een "Hoe heet dit nummer-topic"? Zou wel handig zijn
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Kun je natuurlijk eventjes checken met Shazam
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Weet niet hoe dit probleem te omschrijvem | britclog | iPhone algemeen | 0 | 30-03-11 08:26 |
Lockscreen?? Weet iemand dit? | robinv71 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 04-11-10 01:23 |
Weet iemand hoe je mail mappen kan maken in een Iphone 4 | RobWes | iPhone algemeen | 2 | 29-08-10 15:06 |
weet iemand ook hoe ik all mijn TelNummer van Iphone naar Sim kan overzetten? | slim.thug | Archief | 2 | 18-02-08 03:18 |
|
|