iPhone 5s case (by apple) ervaringen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke wel een goede case dus. Zou inspuiten met een spray helpen zoals je ook met schoenen tassen enz doet? En anders zal het een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oke wel een goede case dus. Zou inspuiten met een spray helpen zoals je ook met schoenen tassen enz doet? En anders zal het een zwarte moeten worden maar liever heb ik een blauwe.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Die van mij is regelmatig ingespoten met een spray. Bij een zwarte case zal vuile niet zo opvallen.
|
|
|||
|
|||
Dus dat helpt ook al niet jammer hoor
|
|
|||
|
|||
Tja, ik vind dat juist fantastisch om te zien. Leer dient er 'geleefd' uit te zien. Anders moet je iets van plastic kopen.
|
|
|||
|
|||
Als je niet wilt dat de case vuil gaat worden, dien je voor een zwarte te gaan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag de blauwe gekocht erg blij mee nu afwachten hoe hij blijft.
|
|
|||
|
|||
apple case
Heeft iemand toevallig een originele apple case in gebruik voor de iPhone 5s?
zo ja, wat zijn jullie ervaringen ermee?? |
|
|||
|
|||
Ik heb 'm ook. De zwarte versie om m'n witte iPhone 5. Fijne leren case voor een mooie prijs (aangezien een leren case normaal duurder is). Gaat wel lastig op de iPhone en er weer af, dus niet zo geschikt als je je iPhone vaak in een Dock gebruikt. Maar als je je iPhone er gewoon in laat is het perfect.
Ik gebruik hem in combinatie met een screenprotector. |
|
|||
|
|||
De zwarte is idd mooi / goede kwaliteit...
Ik heb een blauwe gehad voor mijn witte iPhone, na nog geen week waren de randjes aan het afslijten De zwarte houd het langer uit, voelt goed en ziet er goed uit ^^ |
|
||||
|
||||
Ik heb de bruine variant voor mijn gold versie in combinatie met een screenprotector, fijne case die goed in de hand ligt en een goede pasvorm heeft.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een rode en een zwarte. De rode wordt snel wat groezelig aan de randen. Verder passen ze niet op de meeste docks! Beide liggen al weer een tijdje in de la.
|
Labels |
case, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Element case sector 5 ervaringen? | raoul4life | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 21-03-13 09:43 |
Element vapor case ervaringen | Talking Carl | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 28-11-12 14:46 |
Apple bumper case iPhone 4S | keyboardboy | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 23-10-11 15:30 |
|
|