Otterbox case en foto's maken discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb nu een case waar ik niet zo tevreden over ben. Gewoon een goedkope omdat ik sinds kort weer een iphone bezit. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Otterbox case en foto's maken
Hallo allemaal,
Ik heb nu een case waar ik niet zo tevreden over ben. Gewoon een goedkope omdat ik sinds kort weer een iphone bezit. Nu had ik bij mijn 3gs een otterbox case en daar was ik heel tevreden over. Nu ben ik er alleen achter dat met de case die ik nu heb de iphone flits te overbelicht word en de foto's met flits niet mooi worden. Ik vroeg mij af of dit ook met de otterbox case het geval is. Het zou fijn zijn als ik een case vind die stevig is en waar ik mijn flits wel kan gebruiken. Ik ben in een bezit van een witte iphone. Dus een witte case zou fijn zijn.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de Otterbox al ruim een jaar zonder bijkomende klachten ;-)
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie! Gebruik je de Defender case?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier de Commuter en ook geen enkel probleem bij het foto's maken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Otterbox defender case of griffin survivor case? voor iPhone5 | TVD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 02-12-12 22:44 |
|
|