Lightning-naar-USB-kabel discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Op 12 november 2013 heb ik een Lightning-naar-USB-kabel (1 m) ontvangen omdat mijn oude niet meer werkte. Deze kabel toont ook al gebreken. Hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lightning-naar-USB-kabel
Beste,
Op 12 november 2013 heb ik een Lightning-naar-USB-kabel (1 m) ontvangen omdat mijn oude niet meer werkte. Deze kabel toont ook al gebreken. Hij kan vaak geen contact maken met mijn Iphone. Vaak moet ik hem opnieuw erin doen of de kabel draaien, dit moet niet kunnen zeker voor €25,05 Weet iemand hoe dit kan? En wat ik moet doen? Groeten, Roy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waar heb je de kabel gekocht? Bij Apple? zoja… mee terug gaan dan.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lightning naar USB kabel Lengte? | Roy94 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 07-11-13 10:16 |
iphone5 lightning naar mini USB? | Kultipultie | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 13-06-13 14:15 |
Lightning naar USB adapter en film. | KvdS | iPad algemeen | 0 | 15-03-13 18:52 |
Lightning naar HDMI kabel | Henri | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 10-03-13 14:06 |
Via usb kabel naar internet | mvveelen | iPhone algemeen | 5 | 27-11-09 23:41 |
|
|