//

Probleem Mophie Juicepack Air - iPhone 4

Probleem Mophie Juicepack Air - iPhone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden van het forum, Ik heb een Mophie Juicepack Air besteld en ontvangen. Helaas werkt deze niet naar behoren met mijn iPhone 4 en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-12-13, 00:10
Tedisvet Tedisvet is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Exclamation Probleem Mophie Juicepack Air - iPhone 4

Beste leden van het forum,

Ik heb een Mophie Juicepack Air besteld en ontvangen. Helaas werkt deze niet naar behoren met mijn iPhone 4 en ik begrijp niet precies waarom. De Mophie laadt mijn iPhone 4 niet op zodra ik deze in de case schuif. Een paar punten:

- De Mophie laadt wel volledig op via de USB kabel (de 4 indicatie bolletjes branden).
- De Mophie laadt WELl mijn iPod 4g op.
- Mijn iPhone 4 heb ik nu, met succes, op meer dan 10 verschillende docking stations gebruikt.
- Mijn iPhone 4 kan ik opladen met de 30 pin oplaadsnoer, zowel de officiele als met die van ICIDU of merkloze uit china.
- Mijn iPhone is geupdate naar 7.0.4
- Er is geen stof aanwezig in de gleuf van de 30 pinsconnector.

Ik kan zelf niet het probleem vinden aangezien mijn iPhone het wel doet met andere apparaten. En de Mophie het ook doet met andere iOS apparaten.
Zit er dan toch een hardware fout in mijn iPhone?
Zoja, is dit te vervangen?

Als je bij het oplossen van mijn probleem meer informatie nodig hebt zal ik deze zsm posten.

Alvast bedankt voor alle hulp en reacties,
Met vriendelijke groet,
Ted
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-13, 22:07
Tedisvet Tedisvet is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard

Is het toegestaan je topic te bumpen op dit forum?
Zo niet, mijn excuses!
  #3  
Oud 20-12-13, 09:37
MattNick MattNick is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 14
Standaard

Ik zou hem gewoon omruilen bij de winkel waar je deze hebt gekocht. Als je je iPhone kunt opladen met verschillende 30-pins accessoires dan lijkt mij dat het niet zozeer aan je iPhone ligt. Eerder een fout in je Mophie Juice Pack. Waarom die dan wel je iPod Touch 4G oplaad snap ik ook niet.
Heb je overigens wel een 'echte' Mophie? Er zijn ook veel fakes in de verkoop en ik kan mij zo voorstellen dat deze minder goed werken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mophie juice pack air probleem cornetho iPhone algemeen 1 21-03-11 18:35
Mophie Juice Pack Air icm iPhone 3G met Invisible Shield Yash100 iPhone accessoires en onderdelen 0 14-05-09 10:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:43.