Vraag over covers Iphone 5c discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 5c en zoek al onwijs lang naar een siliconen Gameboy cover voor mijn telefoon. Vind hem alleen in plastic versie, voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraag over covers Iphone 5c
Ik heb een iphone 5c en zoek al onwijs lang naar een siliconen Gameboy cover voor mijn telefoon. Vind hem alleen in plastic versie, voor de Iphone 5/5s is er wel genoeg aanbod aan siliconen gameboy covers.
2 vragen dus, weet iemand toevallig waar die siliconen Gameboy covers te koop zijn voor Iphone 5C. Andere vraag, passen die (siliconen)hoesjes van Iphone 5/5S moeiteloos op de 5C? Bvd! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Helaas kan ik je geen antwoord geven op waar deze te koop zijn. Zie ook alleen hardcovers voor de 5c en TPU/Siliconen voor 5s.
Hoesjes voor de 5S passen niet op de 5C, althans dit zal nooit mooi aansluiten als een siliconen hoes er al omheen zou gaan. Dus nee. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4/4S back covers | Qonqueror | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 14-08-13 00:31 |
3D geprinte iPhone covers! | briangarret | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 11-01-10 23:50 |
iPhone covers en accessoires. | Robbor | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 11-01-10 12:14 |
Windows: Zwarte covers ipod app in iphone | rAsk | iTunes | 8 | 17-12-08 12:55 |
|
|