iPhone covers en accessoires. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een goede en mooie cover voor mijn iPhone, en zie eigenlijk geen verzameltopic hiervoor. Misschien een goed idee om alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone covers en accessoires.
Ik ben op zoek naar een goede en mooie cover voor mijn iPhone, en zie eigenlijk geen verzameltopic hiervoor. Misschien een goed idee om alles wat je kan vinden met betrekking tot covers voor de iPhone hier in dit topic te plaatsen.
Deze site biedt een ruime keus aan covers, skins en een paar andere accessoires. Apple iPhone Accessories De iSkin Revo is ook een mooie, misschien dat iemand een adres weet in Nederland? iSkin revo :: every revolution deserves another :: protective, stylish skin for your iPhone Welke vond jij nuttig? Laatst gewijzigd door Robbor; 18-10-07 om 08:57. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor adressen kan je hier terecht :
iSkin - Reseller Info |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de Revo nu twee weken en ben er erg tevreden over. Hij heeft een goede 'grip' en ligt stevig in je hand. Alle knopjes zijn goed bereikbaar.
Die plastic cover voor de voorkant gebruik ik niet, veel te onhandig. Het enige nadeel is dat er behoorlijk wat pluisjes uit mijn broekzak aan het rubber blijven kleven... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik zou de shield protector gebruiken, onzichtbaar en zeer sterk!
invisibleshield.com Ideaal en 100% krasbestendig. (niet tegen vallen helaas ) |
|
|||
|
|||
Ik heb de Macally mSleeve gekocht bij CareBag.de.
Geen gedoel met klepjes en riemclips. Nu past de iPhone gewoon lekker in m'n binnenzak. |
|
|||
|
|||
ik heb die iskin revo black hawk, ik vind mijn iphone er meteen een stuk stoerder uitzien
|
|
||||
|
||||
Ik heb zo een ipod sokje ik vindt die echt perfect je kan hem bij apple store kopen kost 29.00 euro maar je krijgt ook 6 stuks met allemaal verschilende kleuren en hij zit heel goed
|
|||
|
|||
ik las een paar revieuws op de apple site over de Incase Protective Cover for iPhone (Black)
maar daar zeggen ze dat hij na een paar weken slap werd en ging lubberen. wat zijn de ervaringen met de Revo? Laatst gewijzigd door reno1; 21-10-07 om 20:01. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Revo rechtstreeks van de iSkin site gekocht:
iSkin Store - Product Page Hij 'lubbert' nog niet, fits like a glove |
|
|||
|
|||
Citaat:
tx |
|
|||
|
|||
opladen gaat aleen nog goed met de losse kabel, niet met de dock. Er zit een rubberen klepje voor de koptelefoon.
|
|
|||
|
|||
je kan gewoon opladen maar je moet het dan los met de kabel doen want hij past niet meer in die dock
koptelefoon aansluiting is ook gewoon vrij die van mij lubbert ook nog niet, zit helemaal goed enige nadeel, er blijft wel stof uit je broekzak zitten aan de randen waar het rubber het scherm aanraakt thats it |
|
|||
|
|||
Iphoners
Kreeg gisteren de Sport Gripâ„¢ for iPhone binnen. Incl folie voor het scherm. Krijgt bij All things iPod, iPhone, iTunes and beyond | iLounge de hoogste waardering. Sluit perfect, knoppen goed te bedienen, mooi...............een aanrader Het sjieke is er een beetje vanaf, maar de phone ziet er nu stoerder uit en kan nu makkelijker op de grond stuiteren Gekocht omdat mijn phone een keer tijdens het fietsen op het asfast is gevallen, alleen maar wat krasjes op het metaal Besteld in duitsland 14 euri + 8 :-( verzendkosten) Cles |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kun je die iSkin Revo niet hier ergens in Nederland kopen? wat zij nde bestelkosten als je die van de site besteld?
|
|
|||
|
|||
iphone 1.1.2
Heb je ook een 4.6 of niet
check nu elke dag tot de unluck R is X |
|
||||
|
||||
Recent de Seidio aangeschaft en ben er zeer over te spreken.
Hij is van kunststof met een rubber finish Glipt niet snel uit je handen en is minimaal dikker geworden. Seidio Rubberized Hard Case for Apple iPhone, #CSR2YIPH-BK - eXpansys Nederland
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3D geprinte iPhone covers! | briangarret | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 11-01-10 23:50 |
Windows: Zwarte covers ipod app in iphone | rAsk | iTunes | 8 | 17-12-08 12:55 |
Muziek: Iphone herkend de helft van mijn album covers niet | mikeness | Muziek, foto & video | 8 | 22-08-08 22:23 |
|
|