iPhone covers en accessoires. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook zojuist de iSkin Revo ontvangen en de 1e indruk is prima. Goed materiaal en pasvorm. Alles knoppen/aansluitingen zijn goed bereikbaar. Alleen het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb ook zojuist de iSkin Revo ontvangen en de 1e indruk is prima. Goed materiaal en pasvorm. Alles knoppen/aansluitingen zijn goed bereikbaar. Alleen het bijgeleverde "privacy" screen heb ik eraf gelaten omdat dit een wat korreliger beeld gaf. Maar verder dus niets dan lof.
Ik was 30 euro kwijt bij deze verkoper op ebay....een koopje dus! edit: Ik zie net dat hij zijn prijs met 6 euro heeft verhoogt. Maar dan nog is het goed te doen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Heb een vraagje is er een verschil tussen een hoesj voor de Iphone 1 Gb en Iphone 8 GB?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
vreemd want op de deutsche sites staat de 1 gb maja zal wel een fout zijn!! Ik wil voor 25 een hoesje hebben zonder klip, die dus makkelijk in je broek past?! iemand een tip?!?!
Ook in nederland of duitsland!! |
|
|||
|
|||
PAS OP mensen die bij isupplies hoesjes kopen kijk goed verder want hun zijn super duur ik heb een hoesje besteld voor 20 euro terwijl die op marktplaats 5 euro is Vergelijk met deze site Wij wensen iedereen een heel gelukkig en gezond 2008 !!
en met isppulies |
|
|||
|
|||
</TITLE> <META NAME="GENERATOR" CONTENT="LogiVert_N_4.5.0.27"> <meta name="verify-v1" content="o2h34dn94r831ZFZ5uv+dE8wPGUhnUESIhjXSYyxH6M=" /> <META NAME="author" CONTENT="A.Saltzherr"> <META NAME="keywords" CONTENT="nintendo, gsm, gsmhoesje, disney
is deze door iemand aan te raden? wat kan je beter kopen..zon silliconen hoesje..een sok..of zin fyberglas ding...? |
|
||||
|
||||
Zelf heb ik de Agent 18 hoes via de Apple store en ik ben er enorm tevreden van. Het doet geen afbreuk aan het toestel qua design, het volgt gewoon de lijn. Hij wordt een 6mm dikker maar hij is dan ook goed beschermd en je kan aan alles rechtstreeks behalve de SIM-kaart. Perfecte pasvorm, alleen kan je de standaard dock niet gebruiken. Er is wel een stukje bij om hem in de Universal Dock te plaatsen.
|
|
||||
|
||||
hier ook mooie te vinden
Vaja Leather Products |
|
||||
|
||||
Man o man wat zijn die dingen duur! En nog nieteens bijzonder mooi... Nee ik blijf erbij dat Fabrixcases de mooiste maakt maar leer is mischien iets luxer! Ik ben alleen geen leer liefhebber En dan heb ik het er nognieteens over dat ik geen Dode koe huit om de iPhone zou willen En voor je het me vraagt nee ik ben niet vegetarisch ofzo
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
damn die zijn wel mooi
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hey,
Deze heeft ook Iphone skins: GelaSkins (voorlopig staan ze nog niet op de site, maar als je een mailtje zend zullen ze je wel kunnen zeggen welke ze op voorraad hebben, bij de skin is ook een screen protector) Momenteel is de Iphone nog niet uit in de Benelux, en mss dat er meerdere mensen zijn die zo'n skin willen. Vannaf meerdere stuks kan ik er voor zorgen dat ze rond de 10€ zullen liggen (normaal 13,95) Ik hoor wel of iemand deze inkoopactie op zich wil nemen.... (je zend me maar een mailtje en dan geef ik je het e-mail adres door van de verantwoordelijke van gelaskins.... Laatst gewijzigd door EasyI; 04-02-08 om 20:26. |
|
|||
|
|||
ik heb mij iskin revo gewoon in de mediamarkt in antwerpen gekocht ze hadden ze nog in alle kleuren
|
|
|||
|
|||
Deze heb ik via www.iretail.nl:
Metallic series in zilver. voor iPhone 3G. Vind 'm zelf erg mooi! Je kunt er ook losse screenprotectors bestellen voor je iPhone. |
|
|||
|
|||
Beschermhoesjes en oplader
Op yourstuff.nl zijn goedkoop beschermhoesjes te krijgen voor de iPhone 3G. En ik heb daar zelf voor mijn iPhone 2G een oplader gekocht voor 5,95euro. Handige licht en klein ding!
|
|
|||
|
|||
Ik heb voor mijn vorige iPhone ooit een case gekocht waar een plakvelletje bij zat voor op het scherm, en dat was perfect: de case gebruikte ik na een paar dagen niet meer, het velletje zit er nu nog op.
Voor mijn nieuwe wil ik dus alleen zo'n velletje, maar: ik wil wel het *juiste* velletje. Ik had bij T-Mobile (de winkel) een doosje met twee velletjes gekocht, maar dat bleek slappe troep te zijn die niet zonder luchtbellen aan te brengen was. Ik zoek dus zo'n velletje dat net iets steviger is, dat een beetje weerstand biedt als je het opplakt en daarna zit als een huis. Iemand suggesties? Dank! Dus eigenlijk: de screen protector op Cases voor de iPhone 3G- iRetail - maar dan niet spiegelend. Ik wil mijn iphone kunnen zien als ie uit staat edit: never mind, gewoon even doorklikken op die site dus... Laatst gewijzigd door King1987; 19-02-09 om 15:00. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
Beschermhoesje en crystalcase
Ik heb die van Your Stuff.nl ook...
Die zijn vrij dik en heb echt 0 luchtbelletjes! Ging er vrij eenvoudig op. Daarnaast in combinatie met de Crystalcase is het een prima bescherming. |
|
|||
|
|||
Mja, ik wil dus geen case meer... in de begindagen van mijn eerste iphone heb ik er drie verschillende geprobeerd, maar waarom je mooie telefoon beschermen als je 'm er tegelijkertijd mee verstopt?
Nu heeft mijn eerste wel wat krasjes aan de achterkant, maar ik vind 'm er niet lelijker van geworden, en hij is altijd zijn mooie zelf gebleven. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3D geprinte iPhone covers! | briangarret | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 11-01-10 23:50 |
Windows: Zwarte covers ipod app in iphone | rAsk | iTunes | 8 | 17-12-08 12:55 |
Muziek: Iphone herkend de helft van mijn album covers niet | mikeness | Muziek, foto & video | 8 | 22-08-08 22:23 |
|
|