headphones adapter discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) als je een headphones adapter gebruikt zodat je ook reguliere de 3,5mm plug kunt gebruiken op je iphone, werkt dan de mic.functie nog? of wordt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
headphones adapter
als je een headphones adapter gebruikt zodat je ook reguliere de 3,5mm plug kunt gebruiken op je iphone, werkt dan de mic.functie nog? of wordt die functie uitgeschakeld door het gebruik van de 3,5mm plug?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee natuurlijk niet.
|
|
|||
|
|||
wat een antwoord
in mijn vraag staat het woord "of" dat betekent dus dat ik 2 mogelijkheden aangeef.
bij je nietszeggende antwoord schrijf je "natuurlijk niet" zo weet ik toch niet wat je bedoelt. welke van de 2 stellingen ontkracht je nu eigenlijk. gebruik ajb je hoofd als je reageert, zo heb ik er totaal niets aan! |
|
||||
|
||||
De mic-functie wordt niet uitgeschakeld door een eventuele adapter.
|
|
||||
|
||||
De adapter is juist gemaakt om alleen muziek af te spelen, dus niet om een microfoon/headset erop aan te sluiten. Als je je microfoon wilt gebruiken, moet je je iphone gewoon zonder adapter gebruiken
|
|
|||
|
|||
hmm en nou?
tegenstrijdige berichten...?! what next?
|
|
|||
|
|||
Een adapter is voor standaart oordopjes welke dus niet over een microfoonfunctionaliteit beschikken, de adapter doet dat dus ook niet...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
In ear headphones met Mic | iDavid | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 23-12-10 00:14 |
On-Ear Headphones voor iPhone 4 | mapmap | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 11-09-10 23:33 |
Skullcandy Headphones G.I | EvE eric | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 11-03-09 16:51 |
In-Ear-Headphones | DEvoSIGN | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 08-02-09 19:02 |
iPhone - Headphones | QQleQ | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 19-01-09 19:22 |
|
|