Aansluiten externe speakers op Iphone 4S discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Mijn vriendin heeft thuis 2 pc boxen staan en sluit deze via een kabeltje aan op de koptelefoon-aansluiting van haar smartphone, waardoor ze haar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aansluiten externe speakers op Iphone 4S
Hoi,
Mijn vriendin heeft thuis 2 pc boxen staan en sluit deze via een kabeltje aan op de koptelefoon-aansluiting van haar smartphone, waardoor ze haar spotify muziek kan afspelen via deze boxen... Heb dit thuis ook eens geprobeerd, maar als ik de boxen aansluit komt er geen geluid uit, terwijl het wel werkt bij mijn vriendin thuis met mijn eigen Iphone. Heb je hier een bepaald soort boxen voor nodig?? Neem aan een vrij simpele vraag, maar kan er eigenlijk vrij weinig over vinden via google... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 aansluiten op externe versterker | Florida96 | iPhone algemeen | 1 | 06-10-13 15:51 |
Speakers aansluiten op iPhone | mvveelen | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 12-10-10 23:44 |
Geen geluid uit externe speakers | ThreepwoodMP | iPhone algemeen | 2 | 23-06-10 22:32 |
|
|