//

Aansluiten externe speakers op Iphone 4S

Aansluiten externe speakers op Iphone 4S discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Mijn vriendin heeft thuis 2 pc boxen staan en sluit deze via een kabeltje aan op de koptelefoon-aansluiting van haar smartphone, waardoor ze haar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-03-14, 17:10
SageXerxes SageXerxes is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 1
Standaard Aansluiten externe speakers op Iphone 4S

Hoi,

Mijn vriendin heeft thuis 2 pc boxen staan en sluit deze via een kabeltje aan op de koptelefoon-aansluiting van haar smartphone, waardoor ze haar spotify muziek kan afspelen via deze boxen...

Heb dit thuis ook eens geprobeerd, maar als ik de boxen aansluit komt er geen geluid uit, terwijl het wel werkt bij mijn vriendin thuis met mijn eigen Iphone.

Heb je hier een bepaald soort boxen voor nodig??
Neem aan een vrij simpele vraag, maar kan er eigenlijk vrij weinig over vinden via google...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-03-14, 17:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SageXerxes Bekijk bericht
Heb je hier een bepaald soort boxen voor nodig??
Liefst luidsprekers met een ingebouwde versterker en voeding denk ik. Het LF vermogen dat uit de koptelefoon-aansluiting komt is nogal magertjes en inderdaad bedoeld voor een koptelefoon.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 aansluiten op externe versterker Florida96 iPhone algemeen 1 06-10-13 15:51
Speakers aansluiten op iPhone mvveelen iPhone accessoires en onderdelen 8 12-10-10 23:44
Geen geluid uit externe speakers ThreepwoodMP iPhone algemeen 2 23-06-10 22:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:11.