//

mijn iphone 4 laadt niet meer op

mijn iphone 4 laadt niet meer op discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, gisterenavond laadde ik mijn iPhone 4 op, omdat hij toen ik ging slapen nog niet volledig opgeladen was, liet ik hem verder opladen 's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-03-14, 19:38
paradijsss paradijsss is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 3
Standaard mijn iphone 4 laadt niet meer op

hallo,

gisterenavond laadde ik mijn iPhone 4 op, omdat hij toen ik ging slapen nog niet volledig opgeladen was, liet ik hem verder opladen 's nachts, zoals ik bijna elke dag doe. Toen ik vanmorgen opstond en ik mijn gsm nam, had hij slechts 25 procent accu ipv 100 zoals ik verwacht had. Ik pakte de lader en stak hem in een ander stopcontact, en hij reageerde niet. Toen ik hem in de computer stak reageerde hij ook niet. Hij startte alleen op toen hij uitlag en ik hem in de stekker stak, maar opladen deed hij niet. Mijn dock connector is dus waarschijnlijk kapot, maar kan iemand mij zeggen hoe dit zou kunnen komen? en hoe ik dit eventueel zelf zou kunnen oplossen? en op mijn gsm staan er toch wel veel foto's die ik niet kwijt wil, want als ik hem terug opstuur met mijn garantie resetten ze hem meestal. weet iemand de meest efficiënte manier om 500 foto's ergens over te zetten met 20 procent batterij? Mijn gsm staat nu uit tot ik weet hoe ik deze foto's kan overzetten. En als ze het in de winkel niet willen repareren (want mijn scherm is gebarsten maar dat is al 2 maanden geleden gebeurt), ben ik dan ook alles kwijt als ik hem door een winkel laat herstellen of ik het zelf doe?

bedankt voor jullie hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-03-14, 22:21
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Garantie heb je niet meer .

Dockconnector vv. Kost je 35 euro bij een winkeltje om de hoek
  #3  
Oud 15-03-14, 11:22
paradijsss paradijsss is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 3
Standaard

dank je!

en als ze dat dan vervangen ben ik dan al mijn gegevens kwijt? en wat als ik mijn scherm laat herstellen, heb ik dan nog garantie?
  #4  
Oud 15-03-14, 11:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paradijsss Bekijk bericht
...en wat als ik mijn scherm laat herstellen, heb ik dan nog garantie?
Op een gebarsten scherm heb je nooit garantie. En als je het laat herstellen door een niet geautoriseerde reparateur is de garantie al helemaal foetsie.

In principe verlies je geen data bij de installatie van een nieuw scherm/dock connector.
  #5  
Oud 15-03-14, 16:21
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Op een gebarsten scherm heb je nooit garantie. En als je het laat herstellen door een niet geautoriseerde reparateur is de garantie al helemaal foetsie.

In principe verlies je geen data bij de installatie van een nieuw scherm/dock connector.
Je garantie ben je al kwijt omdat je scherm is gebarsten , hierbij vervalt alle garantie ,

Of je deze nu laat repararen door een niet geautoriseerde reparateur of 1 die dat wel is


Het verschil is als je deze bij bij een geautoriseerde reparateur laat repareren ben je alle data kwijt die op de iphone staat.
Bij een reparateur die dat niet is blijft al je data gewoon op je iphone staan .
  #6  
Oud 15-03-14, 17:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 Bekijk bericht
Het verschil is als je deze bij bij een geautoriseerde reparateur laat repareren ben je alle data kwijt die op de iphone staat.
Bij een reparateur die dat niet is blijft al je data gewoon op je iphone staan .
Als jij het zegt zal het wel zo zijn. Daarom schreef ik ook: in principe....
  #7  
Oud 15-03-14, 17:29
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als jij het zegt zal het wel zo zijn. Daarom schreef ik ook: in principe....

Bij een geautoriseerde reparateur zijn ze verplicht ivm privacywet de iphone eerst geheel leeg te maken alvorens ze er iets aan mogen doen.


Bij een particulier heb je hier geen last van
  #8  
Oud 17-03-14, 18:39
paradijsss paradijsss is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 3
Standaard

bedankt iedereen! het heeft me zeer veel geholpen
Reageren

Labels
dock connector, iphone4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iPhone 5 laadt niet goed meer op Daandewitte iPhone algemeen 2 19-10-13 11:48
Mijn iPhone 4s laadt niet meer goed op. Jasper072x iPhone algemeen 6 11-05-13 20:20
Iphone 3GS Laadt niet meer en gaat niet meer aan Sahar iPhone algemeen 0 09-01-13 00:11
Iphone 3GS laadt niet meer op en synchroniseerd niet meer met pc paske iPhone algemeen 6 07-09-12 16:59
Mijn iPhone 3G laadt niet + accu leeg JRWDP iPhone algemeen 4 18-10-09 01:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:35.