iPhone 5s Dual Sim discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik ben in het bezit van een een iPhone 5S en een iPhone 5. Nu heb ik 2 simkaarten, één voor mij zaak en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s Dual Sim
Hallo ik ben in het bezit van een een iPhone 5S en een iPhone 5.
Nu heb ik 2 simkaarten, één voor mij zaak en één voor mijn privé. Ik had heel graag die 2 simkaarten samen in 1 telefoon gehad en zie nogal veel mogelijkheden... Wat ik graag zou willen hebben: Ik wil op allebei altijd bereikbaar zijn. Ik wil bij voorkeur kunnen kiezen met welke simkaart ik surf en met welke ik bel en/of sms. Graag een kleine adapter (geen grote dikke case) het is de bedoeling dat ik de telefoon niet onhandiger maak. Ik heb al heel wat verschillende topics gelezen maar er zijn er gewoon teveel en niet overal is leesbaar wat hun kunnen is. Mijn iPhone 5s is gejailbreaked op IOS 7.0.4 dus wil ik hier zeker een jailbreak app voor installeren. Bedankt voor de hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien niet echt eeen serieuze reactie, maar is het geen idee om beide telefoons met de rug aan elkaar lijmen? Zo loop je niet met twee losse apparaten rond, maar met een apparaat wat eventueel zelfs bedrijven in Silicon Valley op ideeën kan brengen?
Ps: dit is niet bedoeld als grap, al kan ik me voorstellen dat het zo overkomt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Haha. Ik loop al een jaar met dit geval rond twee iphone,s met de rug tegen elkaar geplakt . Van beide het glas uit het frame verwijderd om hetbgewicht zo laag mogenlijk te houden . 1 iphone heb ik de achterplaat de schroefjes weg gelaten zodat ik deze simpel en snel van de ander los kan koppelen. Dus helemaal geen gek idee hoor |
|
||||
|
||||
Volgens mij is dat met een Iphone niet mogelijk.
Ik weet dat er andere toestellen bestaan (samsung, I know) die dat wel ondersteunen... Ook bereikbaar met de 2 nummers. Wanneer je belt of smst kan je kiezen vanaf welke sim je dan belt of stuurt... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dual Sim iPhone 5 | chonazz | iPhone accessoires en onderdelen | 19 | 13-01-13 15:46 |
Nieuw abonnement iPhone en iPad dual sim | Henrii | iPhone algemeen | 4 | 18-03-12 19:24 |
Apple iphone 4 CLN 32GB Dual sim | sanmarnick | iPhone algemeen | 10 | 29-09-11 17:54 |
iphone 32 gb dual sim loopt vast | sal87 | iPhone algemeen | 4 | 22-12-09 14:38 |
Twin sim / dual sim mogelijk in iphone? | drive_a_legend | iPhone algemeen | 3 | 04-02-08 19:57 |
|
|