iPhone power knop reageert slecht discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, De Power Knop van mijn iPhone 5 reageert heel slecht, aan de rechterzijde van de knop werkt het helemaal niet meer maar als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone power knop reageert slecht
Beste,
De Power Knop van mijn iPhone 5 reageert heel slecht, aan de rechterzijde van de knop werkt het helemaal niet meer maar als ik aan de linkzijde erop druk werkt het nog wel, niet zo goed als dat het hoort. iPhone 5 heb ik al gewiped en opnieuw geconfigureerd zodat softwarematig probleem uitgesloten is. Nu zit ik eraan te denken om de telefoon te laten repareren, ik wil niet het toestel opsturen maar langs een winkel zodat ik het toestel ook direct weer kan meenemen. Ik heb al op internet zitten kijken, maar ik vroeg me eigenlijk af of iemand uit de regio Zoetermeer een goede reparateur kan aanraden. Ik heb Mobile-Repair.nl het adres voor reparatie aan uw smartphone en tablet. op internet gevonden maar kan geen recensies vinden. Bij voorbaat dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In giesbeek zit een hele goede maar ja is te ver weg voor jou ,
|
|
|||
|
|||
iPhone Repair Service - Reparatie van iPhones, iPads en iPods
Mss zit daar een vestiging bij voor jou in de buurt. |
|
|||
|
|||
Wow prijskaartje van 89 euro
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kom op zeg op de site is het 1 uur werk , a 60 euro ,
Oplichterij in mijn ogen , Een aan/uit flexheb je vervangen binnen het half uur , dus je betaalt al minimaal 30 euro te veel |
|
|||
|
|||
De 5s kost wel meer tijd dan de 4/4s
|
|
|||
|
|||
Wie heeft het hier over een 5s ?? Of. 4. /4s .?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien kom je wel in aanmerking om hem gratis te laten repareren: Apple gaat kapotte powerknop iPhone 5 gratis repareren - iPhoneclub.nl
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update naar iOS 6.1 - Home knop reageert slecht | apeka | iPhone algemeen | 0 | 02-02-13 15:05 |
iPhone 4s power knop vast | Wolfkie | iPhone algemeen | 16 | 28-06-12 23:31 |
Iphone 3gs power knop | shailoe | iPhone algemeen | 1 | 09-01-12 15:22 |
iPhone 3.1.2 reageert slecht | AreBee | iPhone algemeen | 2 | 26-11-09 18:16 |
iPhone 1e gen.: iphone unlock zonder power knop | Quintin | Unlock | 1 | 05-10-08 19:19 |
|
|