//

autolader

autolader discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een week de nieuwe iphone 5s en ik heb een vraag mbt de autolader. Ik heb van de iphone 4s nog een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-05-14, 10:05
marco131 marco131 is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Huissen
Berichten: 2
Standaard autolader

Ik heb sinds een week de nieuwe iphone 5s en ik heb een vraag mbt de autolader. Ik heb van de iphone 4s nog een autolader adapter voor in de sigarettenaansteker. Kan ik deze adapter ook gebruiken om de nieuwe kabel in te steken en de 5s op te laden of moet ik ook een nieuwe sigarettenplug/adapter aanschaffen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-05-14, 10:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als die autolader goed op de iPhone 4S werkt zou die ook goed op de iPhone 5s moeten werken. De laadstroom voor beide toestellen is identiek. Ik zou zeggen probeer het eens. Gebruik wel de originele Apple Lightning USB-kabel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Autolader marcellie iPhone accessoires en onderdelen 8 28-02-12 18:20
kleinste usb autolader rikkie123 iPhone accessoires en onderdelen 1 30-09-09 00:32
Autolader ombouwen damnet iPhone accessoires en onderdelen 1 20-03-09 18:28
Iphone Autolader Rodney-s iPhone accessoires en onderdelen 4 09-02-09 23:10
Autolader Onlinehandelshuis.nl Tr1bal iPhone accessoires en onderdelen 7 15-12-08 23:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.