iPhone nieuwe batterij discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo forummensen, Ik heb een iPhone, een prima accu en beter dan m'n vorige mobiel. Maar kan ik ook een betere (werkende) accu kopen voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone nieuwe batterij
hallo forummensen,
Ik heb een iPhone, een prima accu en beter dan m'n vorige mobiel. Maar kan ik ook een betere (werkende) accu kopen voor mijn 4S? Alvast dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Trouwens, die procentjes zijn niet meer dan het resultaat van een berekening (om precies te zijn). Een berekening die juist of foutief kan zijn, afhankelijk van de juistheid van de parameters. Dat werk volgens het GIGO (Garbage In, Garbage Out) principe. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe batterij iPhone 5, wat te doen? | RicardoDimm | iPhone algemeen | 1 | 26-03-14 13:25 |
Iphone traag en blokkeert na nieuwe batterij | TineDePachter | iPhone algemeen | 2 | 18-08-13 00:25 |
Nieuwe iPhone 4 batterij | aamiiro | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 18-08-12 10:15 |
Nieuwe iPhone batterij | Novarion | iPhone algemeen | 1 | 07-12-11 17:44 |
iphone nieuwe batterij? | necarten | iPhone algemeen | 8 | 11-03-09 14:28 |
|
|