Nieuwe iPhone batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphoneclubbers, Ik ben sinds vandaag eindelijk weer een trotse eigenaar van een iPhone 4s. Nu weet ik alleen niet hoe het precies zit met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuwe iPhone batterij
Beste iphoneclubbers,
Ik ben sinds vandaag eindelijk weer een trotse eigenaar van een iPhone 4s. Nu weet ik alleen niet hoe het precies zit met een nieuwe accu. Moet ik zoals vroeger de accu volledig leeg laten gaan en vervolgens geheel opladen? Want ik wil uiteraard dat de batterij straks de best mogelijke levensduur krijgt! Alvast hartstikke bedankt, Jeffrey |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit is wel wat ik altijd doe, laad dan zelfs 's nachts op, zodat het minimaal 8 uur opnieuwe opgeladen wordt.
Suc6 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ook nieuwe iphone 3 batterij zeer snel leeg. | roelske | iPhone algemeen | 6 | 24-06-11 15:43 |
Nieuwe Iphone 4 batterij stuk na 1ste cyclus | arvidvp | iPhone algemeen | 4 | 05-04-11 00:44 |
nieuwe batterij data kwijt? | Michaelhu | iPhone algemeen | 2 | 21-03-09 19:14 |
iphone nieuwe batterij? | necarten | iPhone algemeen | 8 | 11-03-09 14:28 |
|
|