Weergave personen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik zou graag dat wanneer mijn telefoon gaat en een collega belt ik zijn naam zie in het scherm. Deze gegevens zou die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weergave personen
Beste mensen,
Ik zou graag dat wanneer mijn telefoon gaat en een collega belt ik zijn naam zie in het scherm. Deze gegevens zou die dan van de Exchange server af moeten halen. Exchange staat gekoppeld met de iphone. Nu zie ik alleen de naam van mensen die in mijn eigen contactpersonen lijst op de iphone staan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan denk ik dan gewoon niet..? Volgens mij kun je alleen de apple-contacten zien.
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik Google Contacts (via Google Sync en dus een Exchange server) en zie dan de afbeeldingen die daarin staan.
|
||||
|
||||
Bij mij staan alle contacten in "Contacten" en als ze daar in staan dan zie je de naam gewoon op het scherm, tenzij diegene die je belt zijn nummer heeft geblokkeerd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kontakt personen | giljom | iPhone algemeen | 0 | 03-12-11 11:43 |
agenda items staan dubbel in lijst weergave, niet /dag of maand weergave? | evenementenbaseline | iTunes | 0 | 22-03-11 22:38 |
indeling contact personen | Stef16 | iPhone algemeen | 4 | 20-01-11 19:59 |
Contact personen weg | doome001 | iPhone algemeen | 8 | 14-11-10 06:26 |
contact personen | lbernabela | Archief | 1 | 29-02-08 13:48 |
|
|