Iphone 4s flikkerend beeld discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Heb mijn iphone 4s vandaag zelf proberen te maken. Was best een pittige reparatie, heb het scherm vervangen, en de power&sensor kabel, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s flikkerend beeld
Hallo allemaal,
Heb mijn iphone 4s vandaag zelf proberen te maken. Was best een pittige reparatie, heb het scherm vervangen, en de power&sensor kabel, maar uiteindelijk zat alles weer vast, en zette ik hem aan. Na dat ik hem aanzette, kreeg ik een soort wit/grijsachtig beeld dat flikkerde. Ik zat in het ontgrendelscherm. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ga morgen wel na een (professionele) reparateur met de onderdelen. Kijken wat hun zeggen. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Defect scherm of flexkabel niet goed op connector van printplaat gedrukt.
Ook moet je er rekening mee houden dat na wederom vervangen van je scherm , dat tijdens het bellen je scherm niet meer op zwart gaat . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone bug zorgt voor heel flikkerend scherm | fadinabi | iPhone algemeen | 5 | 22-08-14 21:00 |
Flikkerend scherm en kapotte proximity sensor na reparatie | Zapp5 | iPhone algemeen | 2 | 06-07-11 22:47 |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
iPhone: Flikkerend beeldscherm met jailbreak 4.2 | dborah | Jailbreak | 12 | 30-11-10 02:35 |
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email | Albertine | iPhone algemeen | 5 | 08-02-09 23:44 |
|
|