iPhone bug zorgt voor heel flikkerend scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik m'n telefoon opnieuw opstart (10 seconden home button en power button vasthouden) doe op mijn iPhone 4s iOS 7.1.2 vanaf de instellingen app. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone bug zorgt voor heel flikkerend scherm
Als ik m'n telefoon opnieuw opstart (10 seconden home button en power button vasthouden) doe op mijn iPhone 4s iOS 7.1.2 vanaf de instellingen app. Flikkert het hele scherm ineens als ik hem aanzet , ik heb dit al sinds iOS 7, en uit en aanzetten en hard resetten lost het probleem niet op , het gaat na paar uur vanzelf over
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat zal wel een hardware "bug" zijn. Zit in die iPhone nog het originele scherm?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op die manier. Ik heb eens een harde reset, want dat is het wat jij doet, gedaan op een test iPhone 4S met iOS 7.1.2 met de Settings app geopend. Geen enkel probleem tijdens de reset en het opstarten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 16gb scherm is heel erg donker, | diedje1996 | iPhone algemeen | 4 | 14-01-12 20:24 |
I phone 3gs heel donker beeld scherm?! | rabia | iPhone algemeen | 3 | 30-12-11 20:50 |
Flikkerend scherm en kapotte proximity sensor na reparatie | Zapp5 | iPhone algemeen | 2 | 06-07-11 22:47 |
iPhone 3G werd heel heet + luchtbellen onder scherm (foto) | isteef | Muziek, foto & video | 2 | 16-08-09 23:26 |
|
|