Gsm netwerk valt weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het gsm netwerk valt elke 15 min voor 30 sec. weg "geen service". Vodafone NL Dit met een Belgische SIM in Nederland met iphone 5s ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gsm netwerk valt weg
Het gsm netwerk valt elke 15 min voor 30 sec. weg "geen service".
Vodafone NL Dit met een Belgische SIM in Nederland met iphone 5s Het is reeds al een week bezig en merk dat de batterij ook snel leeg is. De gsm ligt meestal op dezelfde plaats als voorheen. Ook op andere plaatsen hetzelfde probleem. Telefoon is nooit gevallen geweest? Harde reset helpt niet Netwerk op manueel zetten is niet direct een goede oplossing |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zit je toevallig in het grensgebied met België? Dan zou het kunnen zijn dat de iPhone voortdurend aan het switchen is tussen de Belgische en Nederlandse provider.
|
|
|||
|
|||
Nee, het toestel is in Eindhoven
|
|
||||
|
||||
Wacht.. Je zit met een Belgische SIM op het netwerk van Vodafone NL? En je bent in Eindhoven? Toch?
Probeer eens de netwerkinstellingen te resetten. Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen
|
|||
|
|||
Ja een Belgische sim in Eindhoven.
Ik heb herstel netwerkinstellingen gedaan en het is niet opgelost. Als ik het netwerk op handmatig zet Valt het niet weg maar schommelt het van 1bolletje tot vol bereik op dezelfde locatie. Als in me een 1km verplaats en het daar bekijk gebeurt er net hetzelfde. Ik heb nu de 4G schakelaar uitgezet en nu blijf ik 4 bolletjes tot vol bereik houden. Met een Belgische SIM heb je toch nog geen 4G in Nederland. Laatst gewijzigd door Werner1963; 23-08-14 om 11:35. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 - netwerk / 3G valt vaak weg | Senn0s | iPhone algemeen | 2 | 29-10-14 16:50 |
Netwerk valt weg | henk004 | iPhone algemeen | 16 | 18-07-13 19:32 |
iPhone 5 : netwerk valt weg | Sniper78 | iPhone algemeen | 1 | 28-10-12 00:00 |
vodafone netwerk valt weg... | nekebokker | Vodafone | 9 | 02-01-10 12:09 |
Gsm ontvangst valt opeens weg, herstellen of volledig plat laat een da werken | staafken | iPhone algemeen | 10 | 28-01-09 21:06 |
|
|