Iphone 4 16gb scherm is heel erg donker, discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Heb een iphone 4 alleen nu heeft die een klein probleempje, Als ik me iphone opstart dan zie ik heel ff het apple icoon, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 16gb scherm is heel erg donker,
Hey,
Heb een iphone 4 alleen nu heeft die een klein probleempje, Als ik me iphone opstart dan zie ik heel ff het apple icoon, En dan is het weg, maar als ik mijn telefoon in veel licht houd dan zie ik het beeld, Dus het lijkt mij dat de backlight stuk is?, Maar ik heb dus al een ander scherm geprobeerd maar die doet het zelfde. Iemand een idee?, Vergeten te vertellen Hij is in een bak water gevallen en toen gedroogd deed het perfect behalve na een week werd het licht beeld steeds minder Laatst gewijzigd door diedje1996; 14-01-12 om 20:20. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan je het niet helderder zetten via Instellingen --> Helderheid?
|
|
|||
|
|||
nee werkt niet?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
En da's nog maar het begin...
Als ie in een bak water beland is...dan zit ie vast vol oxidatie... Ik vrees het ergste... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
I phone 3gs heel donker beeld scherm?! | rabia | iPhone algemeen | 3 | 30-12-11 20:50 |
iphone ineens donker scherm | renshelmond | iPhone algemeen | 5 | 11-05-11 13:48 |
iphone donker scherm? | apler | iPhone algemeen | 6 | 21-02-10 15:08 |
iPhone 3GS: Heel ERG raaar!!! Unlock 3gs 16&32GB | caglayanbey | Unlock | 18 | 14-07-09 13:25 |
restore duurt heel erg lang | pieter68 | Archief | 2 | 28-08-08 16:21 |
|
|