//

iPhone 6 bij Dixons Apple Care+ bij Apple

iPhone 6 bij Dixons Apple Care+ bij Apple discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil de iphone 6 64gb gold bestellen bij dixons. Kan ik dan toch mijn product registreren bij Apple Care + als ik deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-09-14, 22:18
charlotte2912 charlotte2912 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 5
Standaard iPhone 6 bij Dixons Apple Care+ bij Apple

Hallo,

Ik wil de iphone 6 64gb gold bestellen bij dixons. Kan ik dan toch mijn product registreren bij Apple Care + als ik deze bestel via de Apple website? Bij Dixons kun je de telefoon namelijk vanavond al bestellen maar daar verkopen ze de Apple Care + voor iphone niet. Alvast bedankt.

Groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-14, 22:20
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Dat kan uiteraard!
  #3  
Oud 18-09-14, 22:22
charlotte2912 charlotte2912 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 5
Standaard

gaat dat gewoon via de apple website of moet ik daarvoor langs de winkel? en maakt het dan nog uit als ik de telefoon vannacht wil bestellen bij dixons, wanneer ik apple care protection plan bestel bij apple? zit levertijd van 7-10 werkdagen op
  #4  
Oud 18-09-14, 22:30
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

De vraag is waarom je Apple Care + wilt, als je al 3 jaar garantie hebt? Doe je dit voor het feit dat als je hem zelf laat vallen, voor een klein bedrag een vervangend toestel kan ontvangen of..?
  #5  
Oud 18-09-14, 22:32
charlotte2912 charlotte2912 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 5
Standaard

Ja als er iets gebeurt kan ik mijn toestel voor 69 euro laten repareren als dit onder de voorwaarden valt. Garantie is toch alleen dingen die niet je eigen schuld zijn? Of heb ik nu de voorwaarden van apple care verkeerd begrepen?
  #6  
Oud 18-09-14, 22:38
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Je kunt AppleCare+ ook binnen 30 dagen na aankoop van je iPhone kopen bij een Apple Store (je iPhone wordt dan eerst aan een inspectie onderworpen en je moet het aankoopbewijs overleggen).

Of je kunt het binnen 60 dagen na aankoop van je iPhone alsnog kopen door te bellen met (31) 0800 0201581 (je moet dan een diagnostische test uitvoeren en een aankoopbewijs kunnen overleggen). De aankoopdatum van je iPhone is de datum waarop we je iPhone verzenden en het aankoopbedrag in rekening brengen.
bron: AppleCare+ voor iPhone - Apple Store (Nederland)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 september 2014 om 22:39 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door charlotte2912 Bekijk bericht
Ja als er iets gebeurt kan ik mijn toestel voor 69 euro laten repareren als dit onder de voorwaarden valt. Garantie is toch alleen dingen die niet je eigen schuld zijn? Of heb ik nu de voorwaarden van apple care verkeerd begrepen?
En dat heb je goed begrepen. Eigenlijk zou ik eerder voorzichtig met me spullen omgaan. Zo iets laat je niet vallen, maar ja wie ben ik?
  #7  
Oud 18-09-14, 22:49
charlotte2912 charlotte2912 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 5
Standaard

Ik ga er inderdaad ook voorzichtig mee om maar wil het risico niet lopen dat er toch iets mee gebeurt, vandaar! Maar persoonlijk zou jij het dus niet afsluiten als je ook al drie jaar garantie krijgt? Dit geldt alleen niet op de accu neem ik aan. En dan zal ik dus langs een van de apple stores in nederland moeten als ik het alsnog af wil laten sluiten, of telefonisch.
  #8  
Oud 18-09-14, 23:13
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door charlotte2912 Bekijk bericht
Ik ga er inderdaad ook voorzichtig mee om maar wil het risico niet lopen dat er toch iets mee gebeurt, vandaar! Maar persoonlijk zou jij het dus niet afsluiten als je ook al drie jaar garantie krijgt? Dit geldt alleen niet op de accu neem ik aan. En dan zal ik dus langs een van de apple stores in nederland moeten als ik het alsnog af wil laten sluiten, of telefonisch.
Of telefonisch. Je hebt sowieso 1 jaar fabrieksgarantie op de iPhone, dus dat betekent dat je direct naar de Apple Store kan gaan en direct kan vervangen mits het een fabrieksfout is. Als je het toestel in de Apple Store zelf koopt, kan je 2 jaar gerust de Apple Store binnenlopen.

Ik weet niet wat het garantiebeleid is van Dixons, maar naar verhalen te horen zit dat wel goed. Volgens mij heb je 3 jaar garantie, ook op de accu.
  #9  
Oud 18-09-14, 23:29
charlotte2912 charlotte2912 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 5
Standaard

Bedankt voor je hulp!
Reageren

Labels
applecare, dixons, iphone 6, preorder



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waarom is de iPhone 5s goedkoper bij webshops dan bij Apple zelf. iJoris Koopinformatie Nederland 3 14-05-14 18:41
iPhone 5S voorraad bij Dixons pinokkia Koopinformatie Nederland 4 15-11-13 11:14
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo LoveFire096 iPhone algemeen 3 01-03-11 23:08
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) woca Koopinformatie België 6 25-09-10 00:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:32.