//

iPhone 6 niet uit hoesje te krijgen

iPhone 6 niet uit hoesje te krijgen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij de aankoop van mijn iPhone 6 heb ik direct een 'muvit black magic folio case' ( Fiche produit détaillée ) aangeschaft. Mooi en degelijke ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-10-14, 18:59
Vertrigo Vertrigo is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Veenendaal
Berichten: 45
Standaard iPhone 6 niet uit hoesje te krijgen

Bij de aankoop van mijn iPhone 6 heb ik direct een 'muvit black magic folio case' (Fiche produit détaillée) aangeschaft. Mooi en degelijke case, alleen zit ik nu met een probleem; ik krijg mijn telefoon er niet meer uit.

Ik heb voor mijn iPhone nummerbehoud aangevraagd en inmiddels is het tijd om de nieuwe simkaart erin te doen. Dit lukt gewoonweg niet, omdat ik de iPhone niet uit het hoesje krijg. Ik heb per mail al geprobeerd contact op te nemen met het bedrijf die de hoesjes maakt. Natuurlijk geen reactie. Ook in de winkel waar ik hem heb gekocht weten ze niet hoe ik hem ooit nog uit het hoesje ga krijgen.

Heeft iemand hier op het forum ooit eens hetzelfde probleem gehad? En wie heeft er een mogelijke oplossing? Heb geen zin om mijn iPhone te moeten beschadigen door zo'n vreselijk hoesje..

Alvast bedankt!

Timo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-14, 19:27
Just Just Just Just is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Breda
Berichten: 36
Standaard

Nou, haal hem bij de onderkant los
  #3  
Oud 13-10-14, 19:38
Vertrigo Vertrigo is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Veenendaal
Berichten: 45
Standaard

Ik zou echt absoluut niet weten hoe? Er zit 0,0 buiging in het hoesje. Heb uit een reparatiekit van mijn oude iPhone 4 zo'n ding wat ik er wel tussen kan stoppen. Zodra ik er maar iets kracht op zet hoor ik iets kraken. Ik weet niet of dat mijn iPhone is of het hoesje.. Dus ik zet daar maar niet meer kracht op om 'm los te krijgen.
  #4  
Oud 13-10-14, 20:49
Just Just Just Just is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Breda
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vertrigo Bekijk bericht
Ik zou echt absoluut niet weten hoe? Er zit 0,0 buiging in het hoesje. Heb uit een reparatiekit van mijn oude iPhone 4 zo'n ding wat ik er wel tussen kan stoppen. Zodra ik er maar iets kracht op zet hoor ik iets kraken. Ik weet niet of dat mijn iPhone is of het hoesje.. Dus ik zet daar maar niet meer kracht op om 'm los te krijgen.
Uhm je pakt de onder kant je trekt vooral de volume plekken het meeste op z'n plek laten zitten.
  #5  
Oud 13-10-14, 21:39
Vertrigo Vertrigo is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Veenendaal
Berichten: 45
Standaard

@Just Just, ik waardeer je hulp. Ben alleen bang dat je zin wat interpunctie mist.

Moet ik bij de volume knoppen trekken of juist niet? Waar dan wel?
  #6  
Oud 14-10-14, 07:02
Just Just Just Just is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Breda
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vertrigo Bekijk bericht
@Just Just, ik waardeer je hulp. Ben alleen bang dat je zin wat interpunctie mist.

Moet ik bij de volume knoppen trekken of juist niet? Waar dan wel?
Trek van de rechter onderkant niet te hard ofzo maar gewoon goed, hoesjes beschadigen niet zo snel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
trilsignaal niet uit te krijgen bij iPhone 4S max2121 iPhone algemeen 2 07-10-12 10:21
iPhone: Iphone na Jailbreak niet uit recovery te krijgen Roffelb Jailbreak 2 31-08-11 20:09
iPhone: Help please: Iphone 4 niet meer uit recovery mode te krijgen pdewildt Jailbreak 2 23-05-11 14:51
Iphone valt uit, niet meer aan te krijgen.. mtijn1991 iPhone algemeen 4 29-04-11 00:41
Iphone Is Gewoon Niet Uit Ze Restore Mode Te Krijgen Hoe Kan Dit???? martijntju iPhone algemeen 3 28-06-08 18:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:07.