Vervangen batterij iPhone 4S discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil graag de batterij van mijn iPhone 4S vervangen, aangezien deze zijn beste tijd heeft gehad. Op internet zijn genoeg vervangende batterijen te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vervangen batterij iPhone 4S
Hallo,
Ik wil graag de batterij van mijn iPhone 4S vervangen, aangezien deze zijn beste tijd heeft gehad. Op internet zijn genoeg vervangende batterijen te vinden. Deze blijken echter niet altijd te werken. Kunnen jullie mij doorverwijzen naar een (web)winkel waar originele Apple batterijen worden verkocht die ik zonder zorgen in mijn iPhone kan plaatsen? Het liefst een waar jullie goede ervaring mee hebben. Ik weet dat ik door de iCulture Shop een reparatie kan laten uitvoeren. Ik wil dit echter zelf eerst proberen. Alvast bedankt, Niek |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iFixit Store Europe | iPhone 4S Akku (Austauschbatterie) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 batterij vervangen | Jovano | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 28-03-14 18:44 |
batterij connector iphone 4 vervangen | doubleg | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 15-04-12 23:17 |
Iphone 3G batterij vervangen | bluecola | iPhone algemeen | 5 | 30-12-10 22:50 |
Vervangen batterij Iphone 3g 16g | landen1970 | iPhone algemeen | 3 | 22-12-10 20:09 |
|
|