iPhone 5 batterij vervangen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb een batterij en gereedschaps-setje gekocht op www.iphoneonderdelen.nl . Ik heb het A1429 model en wordt ondersteund volgens de site zelf. Zelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 batterij vervangen
Hallo mensen,
Ik heb een batterij en gereedschaps-setje gekocht op www.iphoneonderdelen.nl. Ik heb het A1429 model en wordt ondersteund volgens de site zelf. Zelf heb ik ervaring met het open halen van computers en consoles, dus ik heb het idee dat het wel goed gaat komen (Youtube heeft ook genoeg voorbeelden), maar zijn er nog tips en tricks voordat ik mijn iPhone 5 open haal en de batterij ga vervangen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het model ondersteund de iphone 5 dat klopt. Maar ondersteund deze ook het moederbord van jou iphone 5 ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 met vervangen batterij, geldt gewone garantie verder? | steffen123 | iPhone algemeen | 12 | 30-08-13 17:30 |
batterij connector iphone 4 vervangen | doubleg | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 15-04-12 23:17 |
Iphone 3G batterij vervangen | bluecola | iPhone algemeen | 5 | 30-12-10 22:50 |
Vervangen batterij Iphone 3g 16g | landen1970 | iPhone algemeen | 3 | 22-12-10 20:09 |
iphone start niet meer na batterij vervangen | Cemelli | iPhone algemeen | 1 | 05-01-10 10:30 |
|
|