iPhone 5 met vervangen batterij, geldt gewone garantie verder? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan om een iPhone 5 van iemand over te kopen. De batterij is echter al vervangen (toestel is 8 maanden oud). Geldt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 met vervangen batterij, geldt gewone garantie verder?
Ik ben van plan om een iPhone 5 van iemand over te kopen. De batterij is echter al vervangen (toestel is 8 maanden oud). Geldt de gewone garantie verder? 1 jaar van Apple? (In België 2 jaar). Ik vraag dit omdat ik vroeger wel eens gelezen heb (dacht ik) dat Apple kan zien dat de batterij vervangen is, ook al is het een originele batterij van Apple en daardoor de garantie niet meer geldt...?
Alvast bedankt ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 augustus 2013 om 19:07 ---------- De batterij is overigens vervangen door een niet erkende winkel... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dan is de garantie vervallen. Trouwens, wie laat er nu binnen de éénjarige fabrieksgarantie een accu vervangen door een niet erkend bedrijf? Ben je heel zeker dat er niets anders aan de hand is?
|
|
|||
|
|||
Oke, ik vraag me dan enkel af hoe Apple dit weet? Ik heb ook eens een probleem gehad met mijn iPhone 4 en toen deed de winkel waar ik hem kocht helemaal niet moeilijk en kreeg ik later gewoon een refurbished/nieuw toestel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar als ze zien dat er binnenin actie is geweest dan vervalt de garantie onmiddellijk. Tenzij het door hun gedaan is. Ze zullen dit zien door bepaalde merktekens ofzo denk ik. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 augustus 2013 om 19:42 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gevolg>Garantie per direct verlopen, toch? In dat geval kun je toch altijd bij de GB een refurbished toestel kopen? Dat heb ik er althans van begrepen.. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 augustus 2013 om 13:57 ---------- Er wordt aangegeven dat er geen originele batterij inZIT ;-) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waterschade word al helemaal niet gedekt zelfs als je nog garantie hebt. Dit zien ze aan de indicators
|
Labels |
batterij, garantie, iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
batterij connector iphone 4 vervangen | doubleg | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 15-04-12 23:17 |
Iphone 3G batterij vervangen | bluecola | iPhone algemeen | 5 | 30-12-10 22:50 |
Vervangen batterij Iphone 3g 16g | landen1970 | iPhone algemeen | 3 | 22-12-10 20:09 |
iPhone batterij en wi-fi problemen - garantie? | Sentenis | iPhone algemeen | 16 | 28-03-10 15:06 |
iphone start niet meer na batterij vervangen | Cemelli | iPhone algemeen | 1 | 05-01-10 10:30 |
|
|