films op ipad plaatsen via sd discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ga op reis en zou een hoop filmen op de ipad willen plaatsen, maar wegens plaatsgebrek gaat dit niet, dus kocht ik een adapterstukje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
films op ipad plaatsen via sd
ik ga op reis en zou een hoop filmen op de ipad willen plaatsen, maar wegens plaatsgebrek gaat dit niet, dus kocht ik een adapterstukje om in de laadopening te steken om gebruik te kunnen maken van een sd of usb, maar ik krijg blijkbaar alleen foto's van de ipad naar de sd
iets dat op de sd staat krijg ik blijkbaar niet naar de ipad, iemand enig idee of dat normaal is, of een andere oplossing mogelijk is
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit is volgens mij ook alleen bedoeld om foto's over te zetten.
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik de 'Lightning to SD Card Camera Reader'
Hiermee krijg ik wel foto en filmpjes van mijn fototoestel naar de iPad in "Foto's" zetten. Maar ik kan hiermee geen filmpjes in "Video's" zetten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek in mappen op de iPad plaatsen | Sappas | iPad algemeen | 4 | 06-01-14 20:43 |
bladwijzers alphabetisch plaatsen op ipad 4? | Incisief | iPad algemeen | 4 | 02-01-13 13:51 |
Apps iPhone op iPad plaatsen | roelll1987 | iPad Apps | 5 | 13-06-11 12:09 |
Mac OS X: Films importeren in iTunes zonder ze op de interne harde schijf te plaatsen! | jappe123 | iTunes | 1 | 29-03-11 18:28 |
Mac OS X: Tip om films in iTunes en op je iPhone te plaatsen: VideoDrive | tom2020 | iTunes | 0 | 23-01-11 14:15 |
|
|