bladwijzers alphabetisch plaatsen op ipad 4? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe in safari op de ipad 4 de bladwijzers alphabetisch plaatsen? De reeds gedane suggestie safarisort app werkt niet. De dmv file kan niet geopend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bladwijzers alphabetisch plaatsen op ipad 4?
Hoe in safari op de ipad 4 de bladwijzers alphabetisch plaatsen?
De reeds gedane suggestie safarisort app werkt niet. De dmv file kan niet geopend worden op ipad 4. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Goede vraag: lukt me ook niet op mijn ipad2 en het zou zo handig zijn als dit wel kon.
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik de Dolphin Browser, deze werkt beter dan Safari en kun je ook de bladwijzers e.d. in de volgorde zetten die je hebben wilt;
https://itunes.apple.com/nl/app/dolp...460812023?mt=8 |
|
|||
|
|||
Importeren van Bookmarks v. Safari in Dolphin?
Dank voor het antwoord. Maar hoe nu bookmarks vanuit safari importeren in Dolphin?
|
|
||||
|
||||
Tja die moet je dan één voor één kopiëren naar Dolphin browser en daar dan een bookmark van maken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bladwijzers in ibook synchroniseren tussen Iphone en Ipad | flinstone | iTunes | 4 | 21-12-11 07:56 |
bladwijzers | huppelharry | iPhone algemeen | 2 | 27-11-11 18:53 |
externe agenda in gmail plaatsen op standaard agenda ipad | levy | iPad algemeen | 16 | 22-09-11 18:39 |
Apps iPhone op iPad plaatsen | roelll1987 | iPad Apps | 5 | 13-06-11 12:09 |
bij synchroniseren IPad blijven bladwijzers staan. | amsterdam2226 | iPad algemeen | 0 | 11-12-10 01:27 |
|
|