bladwijzers in ibook synchroniseren tussen Iphone en Ipad discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zowel op de Ipad als de Iphone ingesteld bij iBooks dat de bladwijzers gesynchroniseerd moeten worden. Maar als ik dan b.v op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bladwijzers in ibook synchroniseren tussen Iphone en Ipad
Ik heb zowel op de Ipad als de Iphone ingesteld bij iBooks dat de bladwijzers gesynchroniseerd moeten worden.
Maar als ik dan b.v op de Ipad een bladwijzer plaats op pagina 10 en dan het boek op de Iphone open staat de bladwijzer daar niet, ook niet als ik het boek eerst weer netjes terugzet op de boekenplank en het dan ook weer open via de boekenplank. Wat doe ik fout? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Maak je gebruik van iCloud?
|
|
|||
|
|||
Ja,ik gebruik Icloud
|
|
|||
|
|||
Instellingen > iBooks > Synchr. bladwijzers aan op beide apparaten?
Hebben beide apparaten beschikking over internet? |
|
|||
|
|||
Ik heb zowel op de Ipad als de Iphone ingesteld bij iBooks dat de bladwijzers gesynchroniseerd moeten worden.
Beide apparaten beschikken over internet en worden contacten en agenda's e.d wel goed gesynchroniseerd. Alleen met de bladwijzers in de boeken lukt het dus niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Bij synchroniseren bladwijzers melding dat dit al via ander account is gedaan | Linnieh | iTunes | 0 | 14-06-11 14:38 |
bij synchroniseren IPad blijven bladwijzers staan. | amsterdam2226 | iPad algemeen | 0 | 11-12-10 01:27 |
Agenda synchroniseren tussen iPhone, iPad en Nokia telefoon | tummus83 | iTunes | 0 | 01-11-10 18:32 |
email synchroniseren tussen iphone, ipad en outlook | arcovandermeij | iPad algemeen | 1 | 20-09-10 21:30 |
Geen ibook op mijn ipad | parrish | Archief | 4 | 25-04-10 18:45 |
|
|