//

Bij synchroniseren bladwijzers melding dat dit al via ander account is gedaan

Bij synchroniseren bladwijzers melding dat dit al via ander account is gedaan discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij eerste keer synchroniseren iPhone met computer heb ik eenmalig de bladwijzers van Internet Explorer gesynchroniseerd. Daarna vinkje uitgezet. Wilde nu opnieuw synchroniseren, vinkje aangezet, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-06-11, 13:38
Linnieh Linnieh is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Question Bij synchroniseren bladwijzers melding dat dit al via ander account is gedaan

Bij eerste keer synchroniseren iPhone met computer heb ik eenmalig de bladwijzers van Internet Explorer gesynchroniseerd. Daarna vinkje uitgezet. Wilde nu opnieuw synchroniseren, vinkje aangezet, op toepassen geklikt. En dan krijg ik de melding dat de bladwijzers al via een ander gebruikersaccount zijn gesynchroniseerd. Ik kan dan kiezen of ik de gegevens van het huidige gebruikersaccount wil synchroniseren. En dan de bekende riedel van samenvoegen, vervangen. Eindigt met melding dat gegevens overschreven worden, maar er staat niet duidelijk bij of dat specifiek gaat over de gegevens van de bladwijzers, of alle te synchroniseren gegevens zoals apps etc. Ik durf niks te doen, door de dubbele accountmelding. Ik heb maar 1 account, niemand anders die op deze pc of iTunes met mij deelt. Straks wordt alles gewist (ooit gehad met mijn muziekbibliotheek. Wat moet ik doen om veilig de bladwijzers van IE naar iPhone te synchroniseren (en niet andersom?)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
bladwijzers, itunes, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Melding dat dit ascesoire niet geoptimaliseerd is voor deze iphone Superwurm iPhone algemeen 12 31-08-12 12:06
2 Applicaties gekocht via mijn account, zelf NIET gedaan lorddusk iPhone Apps 14 26-02-11 18:16
bij synchroniseren IPad blijven bladwijzers staan. amsterdam2226 iPad algemeen 0 11-12-10 00:27
Clean install PC, nu bang dat mijn iphone leeg wordt bij synchroniseren RioolDokter iPhone algemeen 5 10-11-10 13:04
Windows: applicatie ander account? Quintenajax iTunes 0 13-04-10 22:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:57.