applicatie ander account? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Een vraagje die wss al lang is beantwoord maar dan toch. Ik heb een iphone, mijn broertje een ipod touch. Beide hebben we een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
applicatie ander account?
Beste,
Een vraagje die wss al lang is beantwoord maar dan toch. Ik heb een iphone, mijn broertje een ipod touch. Beide hebben we een account op een andere computer. Kan mijn broertje met zijn account een applicatie downloaden voor mijn iphone? En wat gebeurd er met de iphone en wat met de applicatie? mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps updaten en probleem met ander account | Sorky71 | iPhone Apps | 15 | 24-04-16 15:46 |
ander clickandbuy account gebruiken | Dolliteon | iPhone Apps | 3 | 02-05-11 11:23 |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
|
|