//

ander clickandbuy account gebruiken

ander clickandbuy account gebruiken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iedereen! Ik heb een probleempje. Ik kan al bijna 8 maanden mijn clickandbuy account niet gebruiken. Ik ben mijn bankpasje verloren, en toen is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-04-11, 13:18
Dolliteon Dolliteon is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 5
Standaard

Beste iedereen!

Ik heb een probleempje.
Ik kan al bijna 8 maanden mijn clickandbuy account niet gebruiken.
Ik ben mijn bankpasje verloren, en toen is mijn bankaccount geblokkeerd geweest. Clickandbuy kon ook niets meer afschrijven en heeft uit eindelijk de boel geblokkeerd. Ik kon toen nog wel gratis dingen downloaden.
Een paar maanden geleden is er foutje gebeurd, en dat is dat perongeluk een betaald programma is binnen gehaald. Nu krijg ik de melding dat er nog 3.99 betaald moet worden.
Ik heb geen creditcard dus ik gebruik clickandbuy. Als ik dan naar de website ga, staat er weer dat ik geblokkeerd ben. Een tijdje geleden heb ik wel een code ontvangen op mijn bankrekening om mijn bank rekening te verrieferen. Maar ondanks dat bleef het wel geblokeerd en moest ik bellen of emailen.
Ik heb intotaal 28 keer gebeld, en 37 keer geemaild.
Zo nu en dan probeer ik het, en waarempel! vandaag had ik geluk! ik heb een slissende engelman aan de lijn gehad.
Hij zei dat ik 2 account had (ik heb eigenlijk geen idee, maar ik zou uit frustratie wel een keer een nieuw account hebben gemaakt, bleek achteraf ook zo te zijn want beide gebruikersnamen(email adres) zijn van mij.
Hij heeft het gedeblokkeerd.
Nu zit het zo; het clickandbuy account waar ik 3.99 open heb staan, die doet het niet meer, en dat is tevens het account dat aan mijn apple id is gekoppeld

Het andere click and buy account doet het wel, maar hoe krijg ik die aan mijn apple id gekoppeld???

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen


groetjes marina

ohja, en veranderd dan automatisch mijn account naam op mn iphone zelf?

Laatst gewijzigd door iScorpio; 02-05-11 om 08:09.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 28-04-11, 23:03
0rudy0 0rudy0 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 13
Standaard

Hallo,
nu ben ik nieuw met me iphone maar zit met een vraag..
hoe moet je de apps betale die je wil downloade vn de appstore??
K heb via wat zoekwerk op google ondervonden dat ClickandBuy niet werkt..
hoe doen jullie dat?
gr Rudy

Laatst gewijzigd door XIII; 02-05-11 om 08:18.
  #3  
Oud 02-05-11, 07:39
Dolliteon Dolliteon is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 5
Standaard

Maak zowiezo een Apple ID aan. Waarschijnlijk als je iTunes heb geïnstalleerd op je computer, en je hang je telefoon eraan, dan zal hij er de eerste keer om vragen om er 1 te maken.
Vervolgens krijg je vazelf te zien hoe je kan betalen. Credit cards kun je vrijwel altijd gebruiken maar ik ben daar persoonlijk geen voorstander van.
Click and buy (daar kom je als je kiest in de setup voor automatische afschrijving) geeft je de mogelijkheid een accountje te maken op hun website (je wordt ff doorgelinkt). Als je iets koop, dan schrijven hun het zonder extra kosten van je rekening af. Als je altijd zeker weet dat je voldoende geld op je rekening heb staan, is dat geen probleem. Maar je moet opletten, koop je een app, dan word het niet direct van je rekening afgeschreven. Dat duurt even. Mocht je rood staan en Clickandbuy kan het niet afschrijven brengen ze direct 15 euro in rekening. De service is waardeloos als je ze nodig heb. Slecht bereikbaar, nooit antwoord op mail van de service dienst enz enz. Als je altijd netjes betaal zijn er absoluut geen problemen. Beetje uitproberen. Twijfel je? Koop dan gewoon iTunes kaarten. Bij dixons, mediamarkt enz. Staat een code op. Die voer je in en dan heb je een tegoed om iets te kopen. Heel veilig.


Ik hoop dat iemand ook een antwoord weet op mijn vraag (van dit topicje)


Xxx

Laatst gewijzigd door XIII; 02-05-11 om 08:18.
  #4  
Oud 02-05-11, 11:23
0rudy0 0rudy0 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 13
Standaard

hey,
ooow oke dus een kaartje kopen dat is het makkelijkste k heb namelijk een of andere blokkade op mijn clickandbuy account..waarom weet ik niet ik hem heb aleen aangemaakt en verder nix..maar der staat dus dat ik moet bellen naar de helpdesk..aleen die werkt dus niet en mailtjes kunnen ze niet beantwoorden..
die kaarten kopen is een goede tip dankjewel
gr Rudy
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apps updaten en probleem met ander account Sorky71 iPhone Apps 15 24-04-16 15:46
Clickandbuy account van mij en me zusje geblokkerd Arthur39 iPhone Apps 14 05-03-11 10:44
Iphone gebruiken met zelfde provider maar ander abbo gunray Archief 4 26-01-11 10:34
Windows: applicatie ander account? Quintenajax iTunes 0 13-04-10 23:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:26.