email synchroniseren tussen iphone, ipad en outlook discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gezocht op dit forum maar mijn vraag niet kunnen vinden. ik wil graag mijn email, conactpersonen en agenda tussen iphoe, ipad en outlook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
email synchroniseren tussen iphone, ipad en outlook
Ik heb gezocht op dit forum maar mijn vraag niet kunnen vinden.
ik wil graag mijn email, conactpersonen en agenda tussen iphoe, ipad en outlook gelijk hebben. op dit moment koppel ik de apparaten na elkaar aan itunes en synchroniseer eerst de een en dan de ander. is hier geen geschikte andere oplossing voor. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat zal via Outlook niet lukken. Je zult je heil moeten zoeken in een online oplossing zoals MobileMe of Google.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. | miguellio | iTunes | 11 | 02-02-11 21:36 |
synchronisatie tussen iphone 4 en outlook | DANNY151167 | iTunes | 6 | 25-11-10 18:09 |
Agenda synchroniseren tussen iPhone, iPad en Nokia telefoon | tummus83 | iTunes | 0 | 01-11-10 18:32 |
Sync tussen iphone en outlook | Stevo | iPhone algemeen | 7 | 18-07-10 14:38 |
Windows: Outlook werk email synchroniseren | babygab34 | Desktop-applicaties | 0 | 21-04-10 00:56 |
|
|