//

iPhone 6 Plus met Apple hoesje, welke screenprotector?

iPhone 6 Plus met Apple hoesje, welke screenprotector? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond leden, Ik ga volgende week mijn abonnement verlengen en neem daarbij een iPhone 6 plus. Ik ga het orginele apple hoesje van leer kopen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-02-15, 00:04
Madoow Madoow is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 2
Standaard iPhone 6 Plus met Apple hoesje, welke screenprotector?

Goedeavond leden,
Ik ga volgende week mijn abonnement verlengen en neem daarbij een iPhone 6 plus. Ik ga het orginele apple hoesje van leer kopen wat alleen voor de achterkant is. Welke screenprotector kan ik het best gebruiken? Een gewone plastic of een van glas? en welk merk raden jullie aan? Die met glas zit je al gauw tegen de 30-40 euro aan. met plastic heb je er 3 voor rond de 8-10 euro.
Ik zit er nu aan te denken om die van Zagg te bestellen.
alvast bedankt.

Laatst gewijzigd door Madoow; 13-02-15 om 00:22.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5s met apple case welke sleeve past daarbij Heik71 iPhone accessoires en onderdelen 2 21-12-13 16:22
Beste screenprotector voor witte iphone 5 welke geen verkleuring geeft Jocini iPhone accessoires en onderdelen 2 03-09-13 08:49
luchtbellen in screenprotector itouch door hoesje jaspercool iPhone algemeen 2 26-07-11 14:50
Welke Autolader voor Iphone met apple bumper naturel00 iPhone accessoires en onderdelen 1 04-11-10 21:14
Apple Bumper + Screenprotector Stijnhoofd iPhone accessoires en onderdelen 3 03-09-10 19:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:38.