//

Glasprotector voor de iPhone 6 Plus

Glasprotector voor de iPhone 6 Plus discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand suggesties van welk merk ik er juist 1 moet nemen en bij wie ik het het beste kan bestellen?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-09-15, 18:48
IphoneIpodTouch's schermafbeelding
IphoneIpodTouch IphoneIpodTouch is offline
• iOS 8.4
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Cupertino, bezemkast
Berichten: 214
Standaard Glasprotector voor de iPhone 6 Plus

Iemand suggesties van welk merk ik er juist 1 moet nemen en bij wie ik het het beste kan bestellen?
__________________
Apple TV 3 QustomiZe
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-15, 22:36
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Ik heb er veel geprobeerd en vrijwel geen enkele kan overweg met de glasafronding aan de randen. De beste tot nu toe, bij mij, is de Befine Oleophobic Screenprotector. Je krijgt er twee in de verpakking; mag je er één verprutsen...
  #3  
Oud 26-09-15, 18:58
mucki mucki is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 91
Standaard

Die glas protectors zijn weggegooid geld volgens mijn ervaring na een tijd komt er lucht tussen en zit je met vlekken een mooie dichte hoes en niks last meer
  #4  
Oud 30-09-15, 08:01
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

wil ook graag weer glas. heb al sinds de launch van mijn iPhone 5 er een glass protector erop en, in tegenstelling tot Mucki hierboven, geen enkel probleem ermee. kleeft nog altijd mooi, niets van lucht eronder, zelfs nog geen krassen erop.

Wil weer voor Spigen gaan maar ben toch aan het twijfelen, door die afronding vind ik geen enkele protector mooi meer Ben dus nog even wat reviews aan het lezen etc in afwachting tot 9 oktober eventueel een mooie case met een glazen screenprotector samen. dan merk je die rand niet zo op.
  #5  
Oud 30-09-15, 16:42
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mucki Bekijk bericht
Die glas protectors zijn weggegooid geld volgens mijn ervaring na een tijd komt er lucht tussen en zit je met vlekken een mooie dichte hoes en niks last meer
Als je merkt er iets nie zo oke meer is das het voordeel aan een glasprotector; je kan het er weer afhalen, eens met een lakske het vuil/stof afdoen, u scherm ook eens afkuisen en dan terug opplakken en klaar is kees.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:37.