Reparatie scherm iPhone met niet originele onderdelen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Helaas is deze week mijn iPhone gevallen, waardoor er (voor de tweede keer) barsten in het scherm zitten. Vorige keer heb ik het hele ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reparatie scherm iPhone met niet originele onderdelen
Hallo,
Helaas is deze week mijn iPhone gevallen, waardoor er (voor de tweede keer) barsten in het scherm zitten. Vorige keer heb ik het hele scherm laten vervangen door een lokale reparateur. Nu er in Brussel echter een Apple Store opengegaan is, wou ik daar graag langsgaan voor een herstelling buiten garantie (aan zo'n 130 euro is mij verteld). Vormt het feit dat het huidige (gebroken en dus te vervangen) scherm van mijn iPhone geen origineel scherm is daarbij een probleem? Zal de Apple Store herstelling daarom (zelfs buiten garantie om) weigeren? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vrijwel zeker dat als ze zien dat het scherm niet origineel is, ze helemaal niets meer doen aan je toestel. Geen garantie of wat dan ook meer bij Apple
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
niet originele onderdelen in nieuwe iphone | jasper777 | iPhone algemeen | 13 | 29-05-13 22:44 |
Bovenste gedeelte scherm iPod Touch 1G werkt niet helemaal na reparatie | noelite | iPhone algemeen | 2 | 05-06-12 18:55 |
Reparatie: Onderdelen vervangen | nebilem | iPhone algemeen | 17 | 04-06-10 14:46 |
|
|