ervaring met brodit skins discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft er ervaring met de Brodit passieve houders voor het gebruik met een skins. Hier te vinden Kunnen deze ook icm met ander soort ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ervaring met brodit skins
Wie heeft er ervaring met de Brodit passieve houders voor het gebruik met een skins.
Hier te vinden Kunnen deze ook icm met ander soort cases gebruikt worden of alleen een dunne Appl skin? , zo ja met welke gebruik je deze? Wie heeft hier ervaring mee? Je kunt de houder verstellen op de breedte van de case. Gaat dit eenvoudig? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niemand die ervaring heeft met deze combi?
|
|
||||
|
||||
Wel met de brodithouder (is goed), niet met de "skin" en daar vroeg je naar.
|
||||
|
||||
Ik heb zelf al jaren een brodit houder. Twijfel nu tussen de "normale" variant voor de 6s plus.
En deze variant met skin te gebruiken, en het feit dat het kan. Dat wil nog niet zeggen dat het ook werkt Daarom mijn vraag. Ben dan ook wel benieuwd met welk soort case dit dan werkt. |
|
||||
|
||||
Geen idee.
Ik wil ook geen "skin" om mijn IPhone. (I like them fresh *vrij naar Gollem"). |
|
||||
|
||||
Jammer dat er niemand is die wat zinnigs kan melden over dit type houder.
Dan maar is kijken naar de "gewone"uitvoering. |
|
||||
|
||||
Ik heb ook alleen de gewone.
Ik heb daarnaast tijdelijk zo'n universele met ook uitschuifbare zijkanten gebruikt. Je moet elke keer met 2 handen je iPhone erin en eruit halen. Ik vond dat niet handig en ben blij dat ik daar van af ben. Ik vind het meest handig om m'n telefoon met een hand in de houder te kunnen laten glijden. Is weliswaar niet helemaal te vergelijken maar wie weet heb je een idee. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met Brodit actieve houder en Alpine KCE-433iv iPod kabel | Rinusch | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 09-05-10 18:36 |
Brodit Holder met Pass-Through Connector voor iPhone 3G | obionenairobi | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 26-10-08 13:14 |
|
|