iPhone 5 geblokkeerd na vervanging batterij discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste , ik heb vandaag mijn iphone batterij vervangen hij start perfect op maar wel geblokkeerd voor 24.090.352 minuten weet er iemand wat te doen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 geblokkeerd na vervanging batterij
beste ,
ik heb vandaag mijn iphone batterij vervangen hij start perfect op maar wel geblokkeerd voor 24.090.352 minuten weet er iemand wat te doen is met originele iOS geen jailbreak. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Deze melding krijg je normaal als je te vaak een verkeerde code intoetst. Denk dat toestel herstellen met DFU zal werken.
|
|
|||
|
|||
Het is idd gelukt met dfu
Een geluk dat er geen data opstond. Bedankt |
|
|||
|
|||
Graag gedaan. Daar is het forum voor.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer na vervanging batterij | RJS | iPhone algemeen | 10 | 05-01-18 22:35 |
iPhone laadt niet meer op na vervanging batterij | mzdavid | iPhone algemeen | 31 | 29-08-14 20:16 |
Iphone 3GS werkt niet na vervanging batterij | Vince050 | iPhone algemeen | 1 | 16-07-12 09:33 |
problemen met iphone 3gs na vervanging batterij | magrietlinne | iPhone algemeen | 6 | 01-11-11 22:45 |
iPhone flipt na vervanging batterij | 1080 | iPhone algemeen | 1 | 01-11-11 09:45 |
|
|