iPhone laadt niet meer op na vervanging batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een nieuwe batterij en dockkabel vervangen in men iphone 4. Hij wou niet meer opladen.. Ik stak er voeding op en zag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone laadt niet meer op na vervanging batterij
Ik heb net een nieuwe batterij en dockkabel vervangen in men iphone 4. Hij wou niet meer opladen.. Ik stak er voeding op en zag niets opladen, nu heb ik vandaag een nieuwe dockkabel en nieuwe batterij geplaatst in men iphone. Ik connecteer hem met usb of met de voeding, hij geeft signaal dat er eletriciteit is, itunez start op en kan alles bekijken maar mijn iphone laad niet meer op????
Ik snap het niet. Hij ziet hem, hij geeft signaal dat er iets insteekt maar hij laad niet op. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet iemand toevallig waar het kan aan liggen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Hoe doe je juist een hard reset, hij gaat al niet meer aan dus kan niet in het menu om hem te resetten...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Alvast bedankt, heb dit even gedaan als hij aan de stroom hing maar er komt precies geen beweging in, ik zal hem nu even laten hangen aan de stroom. Misschien dat hij straks begint te laden
|
|
|||
|
|||
bedankt, het is in orde Heb mijn oude batterij eringestoken en een hard reset gedaan aan de voeding en hij werkt weer. Super! Maar dan is er iets mis met mijn nieuwe batterij.. Die heeft 10 euro gekost op ebay en lijkt op 2 druppels water op de originele..
|
|
||||
|
||||
Tja: nep- iphones lijken ook als 2 druppels water op de echte en zijn tóch verdacht goedkoop (soms)...
|
|
|||
|
|||
Als je een nep iPhone in je handen hebt dan heb je een leuk speeltje in je handen. Als je een nep accu in de iPhone plaatst dan heb je een tijdbom in je handen (als de nep accu al werkt). Dat is het verschil van differentie
|
|
|||
|
|||
kan er iemand van jullie mij een link doorsturen waar ik zeker ben dat ik een originele batterij kan bestellen van apple? Op ebay of andere sites?
Bedankt |
|
|||
|
|||
Kijk straks eens op iFixit, de site is nu even onbereikbaar wegens onderhoud:
Scheduled Down Time |
|
||||
|
||||
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het niet mogelijk is originele Apple onderdelen te kopen, buiten Apple om. Maar er zijn zeker wel goede / geschikte vervangings batterijen denk ik. De originele zijn waarschijnlijk ook onbetaalbaar...
|
|
|||
|
|||
@mzdavid je moet de 2 schroefjes onderaan die met ''do not remove'' stickertje niet te strak draaien, iets losjes. Anders drukt hij de connectors van de accu's te straks waardoor hij die niet meer pakt. Als hij het dan nog niet doet is het hoogst waarschijnlijk een namaak accu.
|
|||
|
|||
mijn accu op mij 3g laad niet op heb net een nieuwe geplaatst
wie kan mij helpen |
|
||||
|
||||
Heb je een hard reset gedaan?
|
|
|||
|
|||
Heeft weinig te maken met nep accu,s Hoogst imitatie batterijen .
Vreemd dat men hier jou er niet op wijst dat je de juiste apn moet hebben. Deze staat op de batterij vermeld en moet bij voorkeur zelfde nummer zijn. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Lees aub de tekst hierboven met alle uitleg over hard reset of klik op het bolletje naast de naam "hard reset"
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 december 2012 om 10:36 ---------- Als ik op de batterij van m'n 3G kijk dan staan er 2 verschillende nummers en cijfers, welke is het dan?? |
|
|||
|
|||
Het nummer waar apn voorstaat.
apn eindigend met 0433, 0434 of 0435. Moeten kunnen in jou iphone . Maar bij voorkeur zelfde nummer gebruiken. Ga lager in deze getallen dan krijg je zeker problemen |
|
|||
|
|||
Hallo, heb hard reset uitgevoerd en is gelukt maar wat is nu het geval,als ik hem in de voeding steek dan begint een pieptoon te gaan,en mijn batterij rechts boven in het scherm gaat uit en aan en de batterij ontlaad in plaats van opladen,dit begrijp ik helemaal niet meer?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer na vervanging batterij | RJS | iPhone algemeen | 10 | 05-01-18 22:35 |
Iphone 3GS werkt niet na vervanging batterij | Vince050 | iPhone algemeen | 1 | 16-07-12 09:33 |
Batterij laadt niet goed op iPhone 3GS | redouan13 | iPhone algemeen | 8 | 06-04-12 15:26 |
Iphone laadt niet meer op na vervanging baterij | mallik | iPhone algemeen | 4 | 30-09-11 11:48 |
|
|