Batterij laadt niet goed op iPhone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3gs 32 gb en wanneer ik het probeer op te laden zie ik wel een kabel en geen bliksem. Dat zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij laadt niet goed op iPhone 3GS
Ik heb een iphone 3gs 32 gb en wanneer ik het probeer op te laden zie ik wel een kabel en geen bliksem. Dat zou betekenen dat het volledig geladen is. Alleen blijft het eerst bij 9% en gaat het steeds uit en aan. Dit gebeurt ook wanneer ik het aan het opladen ben. na een stuk of 30 aan en uit stijgt het gelijk naar 23%. dus gebeurt een aantal keer tot een max van 69%. Wanneer ik het dan gebruik zonder een oplader blijft het een tijdje op 69% en valt het daarna weer uit. Dan gaat het daarna weer aan en staat het weer op 9%:S:S
Kan iemand mij aub helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is er echt niemand die mij kan helpen met dit probleem
|
|
|||
|
|||
ik denk dat je accu vervangen moet worden..
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik al gedaan en het blijft gewoon hetzelfde doen.
|
|
||||
|
||||
Heb je de iPhone al eens proberen herstellen in iTunes?
|
|
|||
|
|||
dat heb ik net gedaan en krijg nu error 29.
dus nu moet ik de oude batterij er weer in doen. Dat wordt weer een klusje en daarna ga ik het opnieuw herstellen. |
|
||||
|
||||
Probeer je iPhone in DFU te zetten om te herstellen in iTunes. Normaal maakt het niet uit of er nu een nieuwe of oude batterij in zit om te herstellen.
|
|
|||
|
|||
ja dat heb ik 5 minuten geleden gedaan en toch krijg ik het error.
en heb net effe gegoogled en er blijken meer mensen met een dergelijke probleem te maken te hebben. |
|
|||
|
|||
Is het je al gelukt met die fout 29 die van mij doet precies het zelfde
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij laadt niet op | elske | iPhone algemeen | 99 | 03-08-12 12:05 |
iPhone 4 crasht continu en laadt niet goed op - DFU loopt ook vast | Rbal | iPhone algemeen | 1 | 13-02-11 09:36 |
Batterij laadt niet volledig op. | Pl4y0r | iPhone algemeen | 2 | 10-01-11 11:13 |
iPhone 3Gs laadt niet meer? | Clemenza | iPhone algemeen | 1 | 18-11-10 23:05 |
|
|