De meest innovatieve iPhone accesoire ooit! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik kwam het bij mediamarkt tegen en dit product heet "iCome"! de naam zegt het al....je kunt dat tril ding aansluiten op je ipod iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De meest innovatieve iPhone accesoire ooit!
ik kwam het bij mediamarkt tegen en dit product heet "iCome"! de naam zegt het al....je kunt dat tril ding aansluiten op je ipod iphone en de vibraties werken dan denk ik op ritme van muziek. heeft al iemand ervaring met dit product? ik overweeg om het voor mijn gf te kopen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is al een beetje op de markt he. Toen was er zelfs nog geen iPhone.
|
|
||||
|
||||
Die is al heel erg oud
maarja, dat ding vibreert op de muziek, leuk hoor, jij naar muziek luisteren en je vriendin een beetje trillen BTW, werkt dat ding wel op de iphone |
|
||||
|
||||
kga dat ding aansluiten op mijn mixer en dan vette hardcore opzetten, daar gaat ze gek van worden denk ik hahaha
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
zal ik je wat sterkers vertellen, ik was daar met mijn moeder hahaha. ik ging met haar een keukenmixer kopen en om de hoek was de afdeling massage, en daartussen bevind dus de andere "massage" artikelen lol
|
|
||||
|
||||
geen prob! ik film het en zet het hier online....ik word dan hoogstwaarschijnlijk voor het leven verbannen van iphoneclub omdat ook jongeren hier komen, maar zij moeten toch ook educatie krijgen ja toch lol
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding, dit accesoire is niet voor de iphone bedoelt | Marcob | Archief | 1 | 21-09-08 19:17 |
|
|