Screenprotector Iphone 6s discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een screenprotector voor mijn Iphone 6s. Ik heb er nu 1 opzitten (zat erop bij overname) alleen zie je op deze heel veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Screenprotector Iphone 6s
Ik zoek een screenprotector voor mijn Iphone 6s. Ik heb er nu 1 opzitten (zat erop bij overname) alleen zie je op deze heel veel vingerafdrukken. iemand nog tips? Of is kristall nano liquid screen protector ook een optie?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s screenprotector | frankvisser92 | iPhone accessoires en onderdelen | 20 | 01-03-14 14:31 |
iPhone 4 screenprotector | timkooiman | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 05-06-11 22:55 |
Iphone 4 screenprotector | Talking Carl | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 20-09-10 17:18 |
Screenprotector iPhone 4 | Hamertej | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 12-08-10 17:08 |
iPhone screenprotector | TimoV | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 20-06-10 22:28 |
|
|