iPhone 6 Dock Assembly Productiefout? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Bij het herstellen van een iPhone 6 heb ik iets zeer eigenaardigs ontdekt. De iPhone had waterschade en na behandeling met isopropylacohol werkte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 Dock Assembly Productiefout?
Hallo allemaal,
Bij het herstellen van een iPhone 6 heb ik iets zeer eigenaardigs ontdekt. De iPhone had waterschade en na behandeling met isopropylacohol werkte alles goed op een paar zaken na. De microfoon vanonder, aansluiting voor oortjes en de grote speaker vanonder werken niet. Een vervanging van de dockassembly lijkt aangewezen maar.... Ik heb nog niets vervangen maar bij nader onderzoek lijkt de dockconnectorassembly niet overeenkomen komen met wat het zou moeten zijn. De connectors voor de grote luidspreker zijn er niet? (Zie bijlage, het rood omcirkelde deel is er gewoon NIET) https://postimg.org/image/ellcxhruv/ Iemand die hier ervaring mee heeft? Is dit een productiefout? Alvast bedankt, Met vriendelijke groet, Ward Cornette |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het kan een produktie fout zijn, is het wel van de juiste type iphone en niet van bv de S of de Plus versie?
|
|
|||
|
|||
Het is een gewone iPhone 6 (niet S of Plus)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://www.ifixit.com/Store/iPhone/...ck/IF268-004-1 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het onderdeel is vervangen en alles werkt weer maar ik vraag me nog steeds af hoe zo'n raar stuk daarin is geraakt. Goed ik vermoed dat het probleem niet zal opgelost raken. |
Labels |
dockassembly, iphone, productiefout |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5S los scherm (productiefout) icm stootschade. Garantie? | suijkerwerk | iPhone algemeen | 2 | 19-07-15 04:33 |
betrouwbare iphone 2g 1e gen lcd assembly verkoper? | iLaurens | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 11-09-12 09:49 |
|
|